hoi allemaal,
Ik heb hier soms meegelezen maar nooit iets gepost nog.
Ik ben dan ook net zwanger, ik zou nu 7,5 weken zijn
maar maandag bij de verloskundige leek het niet goed.....
De groei van ons ukkie zou zijn gestopt rond week 5 (is gewoon veel
te klein) en er was geen hartje...
De vk noemde 2 opties: of wachten op mn miskraam, of een curretage.
Ik heb er natuurlijk heel veel over nagedacht en ik kan het niet aan om te blijven wachten.. dat vreet aan me. Je weet dan dat er nog iets rottigs komt, maar wanneer??? en het idee van een dood vruchtje nu nog in me, staat me zo tegen. Voor mn gevoel kan ik weer beter verder als het letterlijk eruit is.......
Dus curretage? Tja. Ook geen pretje maar je moet wat.
Ik wil nog een paar dagen wachten en dan denk ik dat ik de vk weer ga bellen....
Is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?
Is het soms ook nog goedgekomen bij iemand? (opeens sinds vandaag heb ik weer hoop.. stom he.. terwijl ik me allang niet meer zwanger voel, alle kwaaltjes zijn weg en het is gewoon te klein, de embryo, maar het is het verzetten ertegen denk ik)
Alle reacties zijn welkom, want ik weet het ff niet meer
Ik heb hier soms meegelezen maar nooit iets gepost nog.
Ik ben dan ook net zwanger, ik zou nu 7,5 weken zijn
maar maandag bij de verloskundige leek het niet goed.....
De groei van ons ukkie zou zijn gestopt rond week 5 (is gewoon veel
te klein) en er was geen hartje...
De vk noemde 2 opties: of wachten op mn miskraam, of een curretage.
Ik heb er natuurlijk heel veel over nagedacht en ik kan het niet aan om te blijven wachten.. dat vreet aan me. Je weet dan dat er nog iets rottigs komt, maar wanneer??? en het idee van een dood vruchtje nu nog in me, staat me zo tegen. Voor mn gevoel kan ik weer beter verder als het letterlijk eruit is.......
Dus curretage? Tja. Ook geen pretje maar je moet wat.
Ik wil nog een paar dagen wachten en dan denk ik dat ik de vk weer ga bellen....
Is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?
Is het soms ook nog goedgekomen bij iemand? (opeens sinds vandaag heb ik weer hoop.. stom he.. terwijl ik me allang niet meer zwanger voel, alle kwaaltjes zijn weg en het is gewoon te klein, de embryo, maar het is het verzetten ertegen denk ik)
Alle reacties zijn welkom, want ik weet het ff niet meer