help! dreigende miskraam

heel veel succes alvast vrijdag esther!!
Spannend hoor.

Weet je, ik denk dat ik ook gewoon nog een eerdere afspraak
ga aanvragen. Ik kán niet zolang wachten tot 1 december!!!
Stel nou dat ik bijv. komende maandag terecht kan,
dat scheelt alweer een week en wie weet is er dan toch wel hartactie, maar inderdaad misschien gewoon veel korter zwanger dan dat ik dacht. Ik twijfel zo enorm wat ik moet doen......
wie weet is mijn cyclus gewoon nét deze keer heel anders geweest,
wie weet was mijn eisprong opeens een heel ander moment dan anders,
Ik word gek van mijn gedachten en twijfels!
Denk dat het beste is dat ik het maar gewoon met mijn vk bespreek:
al die twijfels die ik heb.
Wat denken jullie??

PS het vruchtje was zo klein als ongeveer 5,5 weken oud.
Dus een weekje later zou er al hartactie zijn (die komt altijd in week 6) En stel dat ie gegroeid is,vruchtje, dan biedt dat weer hoop!!!!
Ik vraag wel ff of ik even tussendoor kan, hahah, ben ik maar 10 minuutjes binnen!!!     zucht....

Ik herken het zo die onzekerheid. Je hoopt zo en je zoekt naar bewijzen. Zere borsten, misselijk. Maar 2 weken afwachten is wel het beste, dan heb je zekerheid na een week kunnen ze misschien nog niets met zekerheid zeggen. Maar als het jou kan helpen, zou ik het zeker vragen, misschien mag je wel.

Heel veel sterkte en ik hoop het zo... dat je nog zwanger bent... het is je van harte gegunt.

xxx

Hallo allemaal,

Lees ook al een tijdje mee met jullie allemaal, ook op het 'zwanger worden' forum destijds. Nu toch ook maar de stoute schoenen eens aangetrokken.. Herken jullie angsten namelijk helaas ook.

Ben sinds 6 weken zwanger (van mijn derde kindje) en had vanmorgen opeens vanuit het niets (helder) bloedverlies. Ik bleef er zowat in! En helaas hield het aan ook. Ik moest om 13.30 echt een schoon maandverband indoen en rond 18.30 weer. Ik heb niet echt buikpijn, maar mijn buik voelt wel anders. Heb de vk gebeld en die zei inderdaad dat ze nu niet echt iets kunnen zien en dat ik dus geduld moet hebben. Volg wk vrijdag krijg ik een echo om te kijken of het nog goed is. Vraag me af hoe ik die week door ga komen...

hebben jullie ervaringen met echt een hele dag helder bloedverlies?

Gr. Dreamer

Hoi happy,

Ik geef je helemaal gelijk hoor dat je nog even tussendoor gaat voor een echo. Wachten duurt  namelijk een eeuwigheid en van onzekerheid word je ook helemaal gek. Anders zit je jezelf ook helemaal gek te maken, ik begrijp je helemaal. Ik ben ook al die dagen gewoon aan het werk, maar concentreren is zo moeilijk als je niet weet of het goed zit daarbinnen!! Ik ben benieuwd hoe je afspraak afloopt, laat je het weten? In ieder geval heel veel sterkte.

En Dreamer; balen dat je bloedverlies hebt. Ik heb daar geen ervaring mee, dus weet geen antwoord voor je. Ik wil je wel laten weten dat ik meeleef en me voor kan stellen dat dit je heel onzeker maakt. Bloed willen we natuurlijk niet verliezen, al begrijp ik dat het niet verkeerd hoeft te zijn. Maar ja, hoop houden valt ook allemaal niet mee.
Ik ga voor je duimen dat het goed zit en blijft!

Sterkte allemaal meiden!

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, wat lijkt me dit erg om mee te maken!
Veel liefs, Teddy.

Esther, bedankt voor je lieve woorden. Ik zal ook voor jou duimen... Wat is het oneerlijk he, dat zo iets moois met zoveel onzekerheid en verdriet gepaard moet gaan.

Hier is het bloeden helaas nog niet gestopt. Ook vannacht ging het door. Mijn dochter is de hele nacht aan het spoken geweest en ik maar bloeden, heel fijn...
Ik houd moed, ben nog geen stolsels verloren en heb ook nog geen erge buikpijn. Maar ja, ben bang dat het toch  ijdele hoop is. Ik houd me vast aan alle verhalen van menstruaties tijdens de zwangerschap etc. maar in principe is bloed = geen goed nieuws. Moet nog een week wachten voor we zekerheid hebben...

Hoi,Wat een hel zeg!Ik moet zelf die keuze ook  waarschijnlijk maken en als je voor curratage kunt kieze doen!Bij mij komt de uitslag van de vlokkentest waarschijnlijk te laat na 14 weken en dan moet je je kindje baren en dat wil je echt niet!Ik wens je heel veel sterkte ik weet echt hoe je je voelt want bij ons kindje ziet het er ook slecht uit.Hoop dat je veel steun uit je omgeving krijgt!Liefs pupke

Vandaag de verlossende echo gehad, maar helaas...
Mijn baarmoeder was helemaal leeg, geen spoor meer van wat er ooit was... Dus toch een miskraam. Heel vreemd. Eén dag gebloed, geen buikpijn, geen stolsels verloren. Volgens de vk was het waarschijnlijk een zeer vroege miskraam en ben ik het daarom zo 'makkelijk' verloren.
Ben niet heel erg verdrietig, had het eigenlijk al een beetje verwerkt de afgelopen dagen. Voel me meer een beetje leeg, teleurgesteld.... Mijn hele jaar was al gepland en nu opeens ligt alles weer open.... Was zelfs al een dagboekje begonnen. Zucht.
Het goede nieuws is dat de vk zag dat mijn nieuwe ei er alweer klaar voor was. Op naar de volg ronde dus maar weer. Maar wel met dubbele gevoelens dit keer......

Alle zwangeren, heel veel succes. Genieten!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan