Help, een dwarsligger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag controle gehad bij de gynacoloog kindje ligt nog steeds overdwars (34 weken) moet nu iedere week op controle komen.
Help help wie heeft dit meegemaakt en wie heeft tips om het koppie naar beneden te krijgen.
Heb echt geen zin in een kezersnee maarja overdwars past niet he!

Groetjes Krista

Beetje suf zag dat er al een onderwerp over geopend was zal dat eerst maar eens lezen.

Onze dochter lag ook dwars.
Met 36 weken was zij alsnog gedraaid!
Het was een klein moppie dus had gewoon nog alle ruimte om zolang te draaien.

Succes

Hoi hoi,

hier hebben we nog een dwarsligger.
's avonds draait het nog weleens en liggen de billen in mijn zij en kan je het ook goed zien. Maar omdat er nog genoeg plaats is in mijn buik laten we het voorlopig zo en doet de vk nog niks.
Wel vertelde de vk dat we niet mogen duwen ofzo om het te draaien.
Maar dat was ik niet van plan.
Is veel te gevaarlijk.
Dus we wachten de volgende controle maar weer af.
We zijn nu 34 weken en 5 dagen zwanger.

Groetjes Fanny

hoi krista
ik had inderdaad al wat geopend
maar bij mij ligt de baby ook nog dwars hij had het al 1 keertje gedraaid vorige keer maar ben woensdag weer geweest en het ligt nog steeds dwars  
maar jeetje ik heb er wel last van hoor heb het erg benauwd en kan niet echt lekker lopen en liggen
ik moet pas weer over 2 weken trug komen en dan gaan we het over de bevalling hebben
ivm voor geschiedenis
dus ik hoop dat het nog gaat draaien
sterkte en we houden elkaar maar zo op de hoogte
gr liza morgen 35 weken

Hoi Hoi

Hier nog een dwars ligger.
Heb dinsdag een echo gehad en het hoofdje ligt lings en de rug ligt voor de onderkant en de beentjes ergens in de midden.
Heb het idee dat het wel van links naar rechts kan maar dat het niet de hele draai naar ondere kan maken.
Heb donderdag weer een echo en dan de dinsdag daarna hoor ik hoe of wat als het nog niet gedraaid is.

Groetjes Yvonne

A HREF='http://www.babybrabbel.nl' TARGET='_top'>

Hoi,

Bedankt voor jullie reakties, er zijn dus nog meer dwarsliggers ik heb de hoop ook nog wel dat hij of zij gaat draaien we hebben  natuurlijk nog effe de tijd. Maarre ik moet nu wel iedere week op controle zat ik nou net niet op te wachten maarja we zien het wel misschien een bungee jump om de boel te draaien.
Ik rij nog wel paard dus wie weet helpt dat of juist niet !!

Groetjes

Hoi Hoi

Het kindje is gedraaid, dacht het dinsdag ochtend al maar vandaag weer een echo gehad en het ligt met het koppetje naar benden. Nu hopen dat ddat zo blijft.
Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan