Help! een mola!

Hier nog zo'n anti-held met naalden hoor.
Ik ben 2 keer gecurateerd voor alleen de placenta en vond dat wel meevallen.
Je blijft nog een tijdje vloeien, maar ook dat verschilt per mens.
Die narcose valt me achteraf altijd mee, maar ik ga dan de volgende keer toch weer huilend van angst die prikken en infuus tegemoed.
De laatste keer narcose werd er in 1 keer goed geprikt, maar toch schijt ik nu alweer bagger voor over 2 weken, dan krijg ik met ruggeprik een keizersnede.
Maar goed voor een gezond kind heb je alles over.
Heel veel sterkte maandag, wel fijn al zo snel en ik hoop dat je waardes heel snel dalen en je er volgend jaar weer voor kunt gaan, wie weet lukt he dan om snel raak te schieten. Het is je gegund!

hallo,

ik heb een aantal jaren terug ook een mola-zwangerschap gehad, je verhaal komt mij bekend voor.
bij mij begon het ook met bloedingen, alleen was ik een 13 weken heen.
op de echo was er toen niks te zien alleen een lege vruchtzakje.
wij besloten gelijk voor currtage
dat was maar goed ook achteraf.
na de ingreep bleef ik bloeden en na 4 weken moest ik nog een keer.
er bleek een stuk te zijn achter gebleven.
hierna ging het een stuk beter.
ik moest eerst elke week bloedprikken en later een keer per maand.
toen het hcg weer een paar keer normaal was mocht ik stoppen.
ik mocht een half jaar niet zwanger worden, maar percies een half jaar later was ik dit wel.
maar helaas kreeg ik een miskraam.
inmiddels heb ik 2 gezonde kinderen en ben zwanger van nummer 3

sas

Hier ben ik weer. Dank je voor je verhaal sas, dat geeft mij weer hoop. Heb ondertussen meer verhalen gehoord over mensen die een mola hebben gehad en daarna nog gezonde kinderen, dus das wel fijn.
Ben ondertussen dus gecurreteerd vorige week maandag, ging wel goed. Alleen de assistent-anestesist die me uit de wachtkamer van de OK  kwam halen (waar je dus tussen allemaal andere mensen ligt) riep heel hard: 'U komt voor een abortus?', wat een eikel he, ik zei meteen: 'nou abortus, curretage ja'. Wat moeten die andere patienten wel niet gedacht hebben. Heb er wel wat van gezegd daarna hoor.
Gisteren begon ik alleen weer ineens te bloeden (ongesteld leek wel) en ik kon vandaag al bij de gyn terecht maar alles was oke en de HCG waarden gingen ook heel snel naar beneden (van 140.000 naar 22.000) dus het gaat goed gelukkig.

Groetjes,
Lin

Terug
Bovenaan