help een naam verzinnen is toch moeilijker dan wij dachten!!!!!

Ik vind Maud heel goed bij Merel passen.
Ik ga ervan uit dat alle drie de namen ook mooi met jullie achternaam klinkt.
Ik  zeg Maud.

Succes met kiezen.

Hai,
Nou ik sta helemaal achter jouw eerste keuze!
Ik vind Jip juist een geweldige naam voor een meisje, lief en stoer tegelijk.
Merel en Maud vind ik juist weer niks, twee meiden met een M, daar ga je zeker over struikelen! Isa staat voor mij veeeel te hoog in de top 10, daar zijn er nu wel heel veel van! Nee, Jip is de allerleukste!
Ik ben benieuwd welke het wordt!

Groetjes Soela

Ik vind Jip ook echt helemaal geweldig! Ook mijn eerste keus, maar manlief ziet het ook niet zitten.
Ik ken ook een Jip, een prachtig, ondeugend meisje met de mooiste ogen die je je kunt voorstellen. Dat helpt natuurlijk ook mee.
Maargoed, je moet er toch samen uit komen. Moeilijk is het he?!

2 namen met een M zou ik zelf ook nooit doen. Tenzij je ze heel veel doopnamen met verschillende letters meegeeft. Wij zelf gaan voor één naam en willen dus niet dat er dubbele letters inzitten.

Ik vind zelf Isa echt de mooiste naam! Maar ik vind Lisa eigenlijk nog steeds iets mooier, haha! Handig he, nog een andere naam, haha!
Succes en laat het ons even weten!

tja en om het nog makkelijker voor je te maken

ik zou kiezen voor Isa. Jip vind ik helemaal nix, jippieeeeeeeeeeeeee, ook niet voor een jongen, en maud vind ik nogal kort en komt nu heel veel voor, Isa vind ik echt heel leuk e ook passen bij Merel.

xxx

Ik vind Isa leuk, maar ik ben een beetje bevooroordeeld want mijn dochter heet Isabel.
Maud vind ik niet leuk, Jip wel.
De columniste van Ouders van nu of Kinderen heeft 2 dochters en die heten Merel&Jip.
Succes met je keuze.
Groetjes Sharon

personlijk vind ik isa het leukst
maar in deze situatie zou ik kiezen voor maud staat heel leuk bij merel

en jip ja sorry vind ik ook vreselijk

Persoonlijk vind ik Isa de leukste!
Als tweede vind ik maud redelijk (ik moet bij deze naam denken aan een stoer meisje, geen meisje-meisje)

En ook ik vind Jip echt verschrikkelijk!!!!!
Vind het sneu voor het kind, SORRY!!!

Terug
Bovenaan