Help, elk slaapje is een gevecht

@ Annee, wat leuk dat je dat boek hebt gelezen en het jullie zo goed heeft geholpen. Ik heb het boek toevallig ook en een paar dagen geleden uitgelezen. Ik was van plan om dingen daaruit te gaan proberen en dan met name het leren zelf in slaap te kunnen vallen. Dit doet ze trouwens na haar ochtendvoeding wel heel goed maar de rest van de dag dus niet helaas. Ik wilde gaan oefenen met wakker in bed leggen, in bed proberen te troosten en als dat niet lukt uit bedje halen en troosten en weer terugleggen zodra ze rustig is. Alleen begint het hier dan al met troosten aangezien ze al huilt voordat ze er in ligt.Ik heb het deze week al een aantal keer geprobeerd met die maximale wakkertijd van 90min omdat ik dus dacht dat ik misschien te laat/te vroeg was met naar bed brengen maar dat had geen effect, ik denk dat ik dat even een aantal dagen/weken door moet zetten.Hier is het ook zo dat ik haar na het wakker worden: luier verschonen, voeden, knuffelen en samen spelen, even in de box en daarna wil ik haar dus naar bed brengen.Geef je bv of fles? En hoe doe je dat met de korte slaapjes overdag? Dan voed je neem ik aan niet na elke voeding?
 
Terug
Bovenaan