Help even aub (slapen Tyche)

Hoi Sandra,

Daar heb ik zeker wel iets aan hoor!
We doen haar nu in bedje zetten. Dan gaan we op de schommelstoel bij haar zitten. Lezen 2 kleine verhaaltjes voor. Dan vertellen we dat ze moet slapen en dan gaan we...

Ik ken jouw aanpak ook wel en dat lijkt me ook een goeie. Maar wel het zal wel heel veel energie kosten!! Tyche huilt nu als we weggaan nog een kwartiertje/half uurtje. Soms niet eens 5 minuutjes en dan gaat ze slapen..
Het werkt inderdaad echt op mijn moedergevoelens maar ik hou heel goed de klok in de gaten en dan merk je gewoon dat ze echt niet zolang huilt als dat het voelt.

Jouw theorie is ook goed maar ik denk dat het ons zo ook gaat lukken! Toch bedankt hoor!!!

hoihoi

graag gedaan! ik leef erg met je mee
Annique huilde in het begin ook heel veel als ze naar bed moest..
En toen zei het consultatieburo ook Laat maar Huilen is niet erg...
Nou ik zat beneden te janken op de bank .... en kon het echt niet aanhoren. Als mijn vriend thuis was, kon ik me redelijk er voor afsluiten door zijn steun maar als ik alleen was, pffff dan haalde ik haar er wel weer uit na 10 minuten...
maar toen was ze ook nog vrij jong toen 3 maanden ofzo maar dat maakt niet uit hoe oude ze zijn. blijft moeilijk je kind te horen huilen.
dus weet wel wat je voelt....
Ben blij dat het al wat gaat werken met je aanpak zo!

liefs sandra

Hartstikke goed dat je even afleiding had gevonden.

Er zijn natuurlijk meerdere wegen die naar Rome leiden maar eenduidigheid en regelmaat werkt sowieso. Bij ons werkt het beste dat we direct (en daadkrachtig) weggaan uit het kamertje. Dus welterusten, slaap lekker en wegwezen, haha. Soms moet ik even terug om hem weer neer te leggen maar dan zeg ik weer alleen maar
welterusten en slaap lekker. Verder niets... Zodra ik ook maar iets meer emotie laat zien dan pakt Stijn het op.

Succes en goed gedaan hoor! Misschien vanmiddag weer?

Goed hoor Kirsten, en het volhouden is het lastigste........ Maar voor haar en voor jou is dit wel het beste, uiteindelijk krijg je er een uitgerust wakker meisje voor terug!

Groetjes
Susan

Hey Kirsten,

Je bent op de goede weg! Hoe lang deze weg is kan ik je niet vertellen, maar dat je blij bent als je het einddoel hebt gehaald, dat is een ding dat zeker is!
Succes!
En: de volhouder wint!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan