<p>Goedemorgen!</p><p>ik heb een wolk van een baby, 3 maand oud geboren op 16-2-2021. Alleen ben ik radeloos van het niet slapen van hem. Eerst sliep hij overdag helemaal niet en ‘s nachts 4 uurtjes achter elkaar. Nu sinds een kleine week slaapt hij van 19:00/20:00 tot 06:00. Heerlijk natuurlijk, maar, overdag schreeuwt hij moord en brand met dikke tranen. <br />Ik ben radeloos! Osteopaat huisarts cb noem maar op volgens hun lijkt er niks mis te zijn. <br />Hij krijgt omeprazol voor de reflux daardoor is hij als hij wakker is enorm vrolijk maar zodra hij zijn slaapkamer ziet is er blinde paniek.</p><p>Vaak als we op zijn kamer komen even troosten gaat het wel goed, maar zodra we hem neerleggen is het afgelopen.</p><p>Zijn kamer kan niet helemaal donker door een klein raampje zou dat wat uit kunnen maken?</p><p>5 minuten laten huilen en weer troosten geprobeerd maar hij is een volhouder. Na 12 weken begin ik zelf ook mee te huilen.</p><p>iemand dit gehad? Tips? Hart onder de riem?</p><p>ik heb een dochter van 3, dat was een droombaby in tegenstelling tot onze zoon(qua huilen en slapen) dus ik ben ook niks gewend...</p><p>Liefs C</p>