Wat een fijne reacties! Dankjewel! ? Of je nou 1 of 10 kinderen hebt ze doen allemaal compleet wat anders en het ontdekken hoe ze inelkaar zitten is niet altijd even makkelijk.
Witte ruis werkte hier dus ook niet, lijkt wel dat hij daarvan alleen maar bozer wordt! Met mn dochter op haar kamer spelen vind ik zeker een te proberen idee, en verder.. tja.. misschien moet ik dan maar gewoon overstag gaan en alle slaapjes die ik voor hem kan krijgen, of dat nu dragend, autorijdend of lopend is dan maar gewoon doen. Misschien geeft mijn dat, ondanks geen rust en regelmaat in mijn ogen voor hem, zelf wel iets meer rust.
Het valt te proberen!
'S avonds in slaap vallen is ook moeizaam maar dan geeft hij het na een half uur Maximaal uur op, alsof hij dan onbewust weet dat het avond is ofzo? We hebben een vast ritueeltje bij alle slaapjes, iedereen beneden slaap lekker wensen samen naar buiten kijken gordijntje dicht slaapzakje aan etc. Niks geks althans..
En inderdaad, de eerste 3 maanden zijn we al doorgekomen. Het kan eigenlijk alleen maar beter worden, toch? Daar gaan we in ieder geval voor.
Heel erg bedankt voor de opbeurende woorden.?
liefs C