Help! Halverwege de strip gestopt, wanneer ongesteld?

Hoi,
ik had de laatste strip van mijn pil al een keer eerder gebruikt om de menstruatie een paar dagen uit te stellen, dus ik had maar 2 weken ipv 3.
de laatste pil heb ik zaterdag genomen. Het is nu woensdag. Wanneer zal ik ongesteld worden?
ik dacht dat je dan ook gewoon 2 of 3 dagen na de laatste pil ongesteld zou worden. Kan iemand me een tip geven?
En als ik nu volgende week nog niet ongi ben, moeten we dan al zo snel rekening houden met misschien een zwangerschap? (de vorige 2  keren ging het trouwens ook erg snel met zwanger worden)
wat denken jullie?

Hey meis...

Het mooiste was natuurlijk dat je 2 a 3 dagen na het stoppen ongesteld werd. Dat had ik zelf ook...maar hoor ook van sommige meiden dat het wat langer duurt...Dus ik weet eigenlijk niet wat je kunt verwachten! Ik hoop dat je snel zekerheid hebt! Kun je trouwens wel zwanger raken zonder dat je ongesteld bent geweest??

Ik duim voor je en hoop dat je snel zwanger bent!

Liefs Joepie

ja, dat laatste vraag ik me ook af, maar ik ben aan het begin van de strip ook 1 of 2 dagen te laat begonnen, dus misschien kan het wel.. weet het gewoon niet maar hou er ook wel een klein beetje rekening mee dat het misschien wel kan
maar het hoeft van mij ook weer niet zo snel hoor, de jongste is   nog (net) niet 1 jaar, dus er is echt geen haast
xx klarie

ik was na 2 wkn slikken gestopt met de pil en verwachtte eigenlijk ook wel ongesteld te worden....tot vandaag de dag nog niet geworden....(16 mei gestopt) en nee ook niet zwanger...ik kreeg vorige week maandag in ene een eisprong dus kennelijk ongi overgeslagen en toch gewoon een eisprong. Uiteraard gelijk geklust en nu afwachten tot NOD as maandag....

succes meis en helaas gewoon ff afwachten...

officieel begint je eerste ronde na de eerste keer ECHT ongesteld worden wat je nu hebt gehad is een ontrekkingsbloeding, nog moeilijk om te bepalen wat je cyclus precies is dus.

Dus totdat je echt ongesteld bent geworden kan je nog geen cyclus vaststellen eigenlijk... sommige vrouwen zijn meteen weer op de 28 dagen en sommige worden het veel minder / later..

effe afwachten dus..

@IMD: dat zou dan betekenen dat ik nog in geen enkele ronde zit omdat ik nog niet weer ongesteld ben geworden! maar heb toch echt vorige week een eisprong gehad en zit dus minstens in ronde 1 ! En wat is dan onttrekkingsbloed? Nog nooooit van gehoord...en heb je dat dan alleen maar nadat je met de pil bent gestopt? of alleen als je te snel bent gestopt met de pil?

Hey,

@Tijgertje, Dat is  de menstruatie die je hebt als je aan de pil bent. Wel vreemd dat je nog helemaal niet ongi bent geweest, heb wel vaker gelezen dat het tijdje kan duren als je stopt met de pil voor je ongi wordt.

liefs ikke

Terug
Bovenaan