Help! Halverwege de strip gestopt, wanneer ongesteld?

@ikke: dus onttrekkingsbloed is het menstruatiebloed als je aan de pil bent? mja, dat wist ik niet...niet goed opgelet denk? hahaha. M'n cyclus is iig goed volgens mij, ik had m'n vorige NOD op 26 mei en zou dan op 9 juni (28dgn cyclus) m'n eisprong hebben, exact ook gebeurt. Ik ben heel benieuwd. Ik heb iig een eisprong nodig om zwanger te raken (en een boel geluk) en dat onderdeel heb ik dan ook gehad. De 23e dus m'n nieuwe NOD, ga er dan ook vanuit dat die dag ook goed is.
Overigens is t dacht ik wel zo, na pilgebruik dat t de 1e maand of 2 heel regelmatig is die cyclus en daarna kan gaan varieren. Dus hoop maar dat t nu raak is...straks blijk ik een onregelmatige cyclus te hebben en dan duurt t misschien allemaal nog langer, ben ook al 35, dus dat speelt ook weer mee!
hoe dan ook, ik heb weer wat geleerd...thnx!

Je bent 35 en hebt nog nooit de bijsluiter van een pil gelezen?? hihi ik lach je niet uit hoor maar vind wel grappig DAT bewijst dat NL dus amper bijsluiters leest..

Maar goed daar gaat het niet om, de eerste ongesteldheid die je hebt NA het stoppen met de pil DAT is een ontrekkinsbloeding (is de meeste gevallen uitzonderingen zijn er altijd)
De eerst menstruatie NA DIE bloeding (meestal 4-6 weken NA het stoppen met de pil) dat is je eerste echte menstruatie en vanaf dan kan je gaan tellen (alhoewel je EIGENLIJK nog je cyclus dan net weet (dan moet je eigenlijk nog een keer ongesteld zijn geweest) maar dan kan je pas echt van een rond gaan spreken..
Heel veel succes er zijn heel veel vrouwen toch zwanger geworden na het stoppen met de pil die niet meer ongesteld zijn geworden dus sterkte!@!

en kan je nagaan dat ik toch altijd wel de bijsluiters lees, helemaal bij onbekende medicijnen, maar ja die pil heb ik al sinds ik 15 ben dus die heb ik de afgelopen 20 jaar idd niet echt gelezen en onttrekkingsbloed had ik echt nog nooooit van gehoord....dus je mag me wel een beetje uitlachen hoor!

grrrrr

quote: tijgetje13 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2008 13:23:43'));

en kan je nagaan dat ik toch altijd wel de bijsluiters lees, helemaal bij onbekende medicijnen, maar ja die pil heb ik al sinds ik 15 ben dus die heb ik de afgelopen 20 jaar idd niet echt gelezen en onttrekkingsbloed had ik echt nog nooooit van gehoord....dus je mag me wel een beetje uitlachen hoor!

grrrrr

we zullen het toelachen noemen (klinkt liever) en het is zeker niet onaardig bedoeld natuurlijk!

Ik heb ongeveer 10 verschillende pillen gehad en lees ze snel 1 keer en dan gooi ik ze ook weg hoor daarna ook niet meer..

Ik hoop voor je dat je niet meer ongesteld word en snel zwanger bent okay?

@IMD:   10 pillen? Pff...had je zo'n moeilijke cyclus? En uiteraard weet ik dat t niet onaardig bedoeld was...toch?! grrr....hihihi...
Ik wacht t maar weer es 'rustig'  af komende week, maandag mn NOD dus we zullen t hopelijk snel weten...thnx voor de uitleg iig en hoop dat t uiteraard bij jou ook snel raak is...

@Lieveklarie: ow ja, zou ik jou bijna vergeten: hoe gaat t bij jou nu? Al nieuws over wel of niet RD's? Horen t wel...succes iig.

Terug
Bovenaan