A
Anoniem
Guest
@ikke: dus onttrekkingsbloed is het menstruatiebloed als je aan de pil bent? mja, dat wist ik niet...niet goed opgelet denk? hahaha. M'n cyclus is iig goed volgens mij, ik had m'n vorige NOD op 26 mei en zou dan op 9 juni (28dgn cyclus) m'n eisprong hebben, exact ook gebeurt. Ik ben heel benieuwd. Ik heb iig een eisprong nodig om zwanger te raken (en een boel geluk) en dat onderdeel heb ik dan ook gehad. De 23e dus m'n nieuwe NOD, ga er dan ook vanuit dat die dag ook goed is.
Overigens is t dacht ik wel zo, na pilgebruik dat t de 1e maand of 2 heel regelmatig is die cyclus en daarna kan gaan varieren. Dus hoop maar dat t nu raak is...straks blijk ik een onregelmatige cyclus te hebben en dan duurt t misschien allemaal nog langer, ben ook al 35, dus dat speelt ook weer mee!
hoe dan ook, ik heb weer wat geleerd...thnx!
Overigens is t dacht ik wel zo, na pilgebruik dat t de 1e maand of 2 heel regelmatig is die cyclus en daarna kan gaan varieren. Dus hoop maar dat t nu raak is...straks blijk ik een onregelmatige cyclus te hebben en dan duurt t misschien allemaal nog langer, ben ook al 35, dus dat speelt ook weer mee!
hoe dan ook, ik heb weer wat geleerd...thnx!