help heb een test gedaan

Hey !!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!
Geniet van je zwangerschap en dat kleine wondertje in je buik.
Ik zou morgenochtend pas de dr. bellen en dan hoor je vanzelf wel of je bij hem langs moet komen.
Ga eerst maar even lekker samen genieten van het idee. De rest komt morgen wel weer.

Groeten van Miena.

Dank je miena, ik ga er zeker van geniet ook al vind ik het nog zo onwerkelijk.
Maar ik heb begrepen   dat je ook gewoon de veloskundige kunt bellen zonder naar je dokter te gaan

gefeliciteerd zeg,hartstikke gaaf.
ik zal niet naar de dokter gaan want die kan verder ook niks doen,als ik jou was zal ik over een paar weken gewoon de verloskunige bellen,mijn schoonzusje heeft het ook zo gedaan.
geniet er lekker van.
groetjes mirella

Hai Vlinder1978,
Gefeliciteerd, hoor. Wat leuk voor jullie!
Zelf maak ik geen afspraak bij de huisarts. Als alles over een paar weken nog goed gaat, dan maak ik een afspraak bij de verloskundige; kan gewoon direct.
Tot mails op het decemberforum!
Sigri

quote: vlinder1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2007 15:39:51'));

Dank je miena, ik ga er zeker van geniet ook al vind ik het nog zo onwerkelijk.
Maar ik heb begrepen   dat je ook gewoon de veloskundige kunt bellen zonder naar je dokter te gaan

Bij ons werkte het zo dat je wel even de ass. van de dokter belt om door te geven dát je zwanger bent.

Enne GEFELICITEERD!!!!!!!!!

dank ik ga er zeker van genieten moet ik nu voorzichtig zijn met dingen doen??
Sorry dat ik zoveel vraag maar ik hoop gewoon dat het nu goed gaat en daarom wil ik voorzichtig zijn.

Maar is een paar weken ik las op babybrabbel.nl dat ik nu 4 weken ben???

ja idd dan ben je al 4weken nog 36 te gaan
leuk hoor,doe het rustig aan en er lekker super van genieten.
groetjes mirella

quote: vlinder1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2007 15:50:14'));

dank ik ga er zeker van genieten moet ik nu voorzichtig zijn met dingen doen??
Sorry dat ik zoveel vraag maar ik hoop gewoon dat het nu goed gaat en daarom wil ik voorzichtig zijn.

Maar is een paar weken ik las op babybrabbel.nl dat ik nu 4 weken ben???

Nee hoor je hoeft niet voorzichtig te doen, anders zou je een ramp van een zwangerschap krijgen als je bij alles wat je doet moet denken van goh kan dit wel.
Ja dingen als roken, rauw vlees, rauwe melk mag dan niet en zou ook niet gaan bungy jumpen ;-) maar dat wist je vast zelf ook alwel.

Gewoon lekker genieten en lekker doorgaan zoals je deed!

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan