idd misschien is de combi fruit en groente en 5 flessen teveel voor jouw dochter....
Ik weet ook niet waarom je daar mee begonnen bent?
wat ik wel f fkwijt wil is dat je niet met dit soort dingen moet gaan vergelijken, mijn dochter is nu 9,5 maand...en die zat met 2 maand op 4 flessen van 210, en met 4 maand op 2 flesssen daarvan....
met 3,5 maand ben ik gestarts met groente en fruit.... dit ivm erge reflux .. aangezien mijn dochter gene pijn leek te hebben wouden ze geen medicatie geven maar ja een kindje wat van de 4 .. zeker 3 flessen met kracht uitspuugt das niet goed...
Sinds wij eerst nutrix nu molenaarskindermeel en bijvoeding zijn gaan geven is er niks meer aan de hand.. heel enkele keer spuugt ze nog , enorm zuur en zie je haar gezicht vertrekken maar t zijn hele kleine beetjes....
Zij gaf door te spugen en slecht te slapen zelf aan dat bv 5 flessen van 180 teveel was voor haar... want als ik iets meer in de fles deed en dan minder flessen was het direct al een stuk minder....
Nou ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt, zolang je dochter gewoon goed groeit qua gewicht en ontwikkeling zou ik het zo laten of 4 flessen van 180 gaan geven , misschien 4 van 210... als blijkt dat ze niet genoeg heeft aan 180
Gaat dit ook niet dan zou je evt groente en fruit eerst weg kunnen laten, doet ze het dan nog zo dan heb ze waarschijnlijk ff een fase van afkeer tegen de melk...
succes