HELP HELP FLES WEIGERAAR

<p>HELP HELP</p><p>Ik zit met mn handen in het haar en weet echt niet meer wat ik moet doen.</p><p>Mijn dochter is zaterdag 4 maanden en wilt de fles van niemand anders drinken dan van mij. Bij mij drinkt ze 170 tot 200 ml</p><p>Zodra ze de fles al ziet gaat ze hysterisch huilen en niets helpt. </p><p>Is op de kdv , bij opa en oma maar ook bij papa zo</p><p>Ze is erg vrolijk lacht veel , plast en poep goed heeft geen krampen. </p><p>Als andere haar de fles geven huilt ze maar als ze stoppen lacht ze. En zo blijft het gaan</p><p>Andere flessen en spenen gebruikt,  verschillende posities </p><p>Ze heeft geen spruw en geen koemelkallergie,  medisch in orde,heeft verborgen reflux waar ze al wat voor krijgt. </p><p>Groente en fruithapjes vind ze heerlijk en neemt ze graag.</p><p> </p><p>Herkent iemand dit en hebben jullie tips want is erg vervelend voor haar maar ook voor andere gezien ze niet genoeg drinkt </p><p>Ben echt wanhopig </p><p> </p>

Je zou een tuitbeker zonder anti lek kunnen proberen. Hier hetzelfde probleem gehad en met de tuitbeker ging het beter. Wel even wennen natuurlijk en kleine slokjes geven omdat de melk er anders zo uit loopt. 

Super vervelend lijkt me dat. Heeft ze dit al langer? Anders zou het ook kunnen dat ze aan haar 4e sprong is begonnen dat was bij ons ook een hele pittige. Met onder andere slecht drinken, huilen aan de fles. Heel prikkelbaar afgewisseld met (bijna euforisch) vrolijk.. 
dus daar zou het ook aan kunnen liggen. Bij ons hielp het om lopend met haar op de arm de fles te geven. 
ging ook weer over. 

Ja het is ongeveer 3 weken aan de gang , sinds ik ben gaan werken . En ze heeft soms een goede dag bij een ander dat ze het zo goed doet , maar vooral mindere dagen als ze bij opvang is . En op de dagen dat ik er weer ben , of als ik thuis ben van werk gaat het weer goed 
Dus erg lastig hopelijk een fase 

Ja we doen nu al in elke fles en schepje pap. Dus de hoeveelheid wat ze mag op een dag verdelen we over de flessen. Bij mij neemt zr alle flessen wel en leeg ze alles leeg en extra maar bij andere en mijn man niet. Soms drinkt ze gewoon 5 uur helemaal niks 

Oh ik snap hoe onzeker dit je kan maken.  Mijn jongen van bijna 5 maanden kan soms ook echt knoeien. Hij is gewoon een eter gebleken ipv flessen drinker. Dus ik meng z’n melk vaak met wat groente tot een groentenmelkpap om te zorgen dat hij wel voldoende melk binnenkrijgt. Maar meer advies dan dit heb ik ook niet. Ik weet wel dat ik gewoon zo bos kon/kan worden op mensen die dag zeggen ‘ach als hij honger heeft komt ie vanzelf wel’ etc. 
dikke knuffel wat het is gewoon geen fijn gevoel. 

Terug
Bovenaan