HELP HELP FLES WEIGERAAR

Bij ons hielp het om haar af te leiden. Op de arm, rondlopen en vanalles bekijken en benoemen. De fles er in en zonder dat ze het door had ging ze drinken. Op een gegeven moment konden we er weer bij gaan zitten en na een week of 3 was deze fase weer voorbij.

Mijn dochtertje heeft nog nooit een fles goed gedronken. Bij niemand, alleen bij oma wilde ze op de arm nog een slokje uit de fles.
We hebben vanalles geprobeerd, maar zijn uiteindelijk pap gaan geven als ze niet bij mij was en een extra groente hapje voor het vocht. Ze haalde bij mij alles weer in (kreeg borstvoeding). 
Wat goed is om te weten is dat de meeste kindjes het heel goed redden met weinig drinken op de dag. Ze was op de dagen dat ik werkte een heel tevreden meisje, ook al dronk ze over de hele dag max, 80 ml. Veel te weinig, maar als jij bijvoorbeeld op de dag nog 3 goede flessen kan geven, dan heb je de helft al gewonnen. 
Mijn dochtertje groeide prima, maar blijkt gewoon een dame met een pittige mening. Uiteindelijk de flessen er met 6 maanden uitgegooid. We waren er allemaal helemaal klaar mee. 

Hi, zo herkenbaar mijn meisje van 4 maanden (7mei) is ook een pittige tante!
Ik moet der echt wiegen of laten huilen, blaas een beetje in der gezicht en dan gauw de fles erin. Is maar een beetje uitvogelen terwijl ze snachts haar fles wel zonder problemen erin krijg. Ze drinkt dan nog niet alles leeg maar ben blij met wat ze op kan.
Ik heb het maar geaccepteerd dat het zo, want als ik me erom ga stressen of ergeren wordt het alleen maar erger. Ik maak ook vaker een wandeling met der en dan gaat de fles in de maxi cosi zonder problemen erin.
Heel veel sterkte en succes x

Aaaah zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Werd er zo onzeker door. We hebben er al 1 fles uitgegooid om tijd te rekken. Verder extra fruit en groente en beetje pap. Gaan ook langzaam maar haar kennis laten maken met lichtbruin brood beetje soppen in melk. Ze doet het hier allemaal zo goed op nergens last van. 

Terug
Bovenaan