Nou, gisteren was het inderdaad gelukt met de 1-speen van Avent... Vanavond was het echter weer drama. Ik ging om kwart voor zeven naar de sportschool, toen lag Tygo nog lekker te slapen. Dus hij heeft mij dit keer ècht niet gezien. Ik sms-te Anton om kwart over acht hoe het ging... Nou drama dus, net als gisteren, hij werd heel kwaad als Anton maar met de speen in zicht kwam. Toen ik thuiskwam om twintig voor negen lag meneer in de box te huilen en had ik een gefrustreerde vriend op de bank zitten, hij had het meerdere malen geprobeert met wederom verschillende spenen en flessen.
Ik heb mijn zoon gepakt, heb hem getroost en heb even met hem geknuffeld op de bank. Hier werd hij weer rustig van. Vaak stop ik dan ook mijn pink in zijn mondje, kan hij even lekker sabbelen... AHA!!! Dat was het probleem!!!!! Ik voelde aan mijn pink dat hij aan het "melken" was en niet aan het zuigen... Hij bewoog alleen zijn onderkaak krachtig (wat hij inderdaad aan de borst hoort te doen zodat daar melk uit komt). Toen ik mijn pink er langzaam uit wou trekken, zoog hij hem krachtig weer naar binnen. Ik dacht: ja zo moet dat jongen. Mijn man gauw een nieuwe fles klaargemaakt (de vorige had hij inmiddels koud maar weggegooid) en ik met mijn pink in- en uit zijn mond. Op een gegeven moment bleef hij zuigen... Dat liet ik hem ff doen en toen gauw de pink eruit en de speen erin... En ja hoor!!! Meneer dronk zo even 200 ml melk weg in 1 keer.Pfffffff Zou dat het nou gewoon zijn??? Dat hij de knop moet omzetten dat hij niet moet melken, maar moet zuigen? Je zag ineens een lampje boven zijn hoofd gaan branden hahaha. Pfff ik hoop niet dat dit maar voor één avond werkt en dat het morgen weer drama is. We blijven volhouden!!! Ooit zal het makkelijk gaan!
Groetjes happyM.