ja... te snel, dat gaat het zeker. Ik heb net iemand van MaxiCosi aan de telefoon gehad, omdat ik een vraag had gesteld. We kregen Luke niet meer goed in de stoel. Na het beoordelen van wat gestuurde foto's kwam ze tot de conclusie dat hij over moet naar een grotere stoel. Hmm, helemaal niet blij mee. Hij is 6 1/2 maand, kan nog niet echt zitten, maar is gewoon wat groot (ik denk 73 cm en ruim 9 kg).
Vanmiddag worden we weer "gekeurd" (en echt gemeten) op het CB. De eerste keuring vanmorgen (fysio ivm voorkeurshouding) is goedgegaan en hij is goedgekeurd en hoeft niet meer gezien te worden.
Hij heeft ook nog geen tanden, maar de eerste is nu echt onderweg (en wittig streepje onder het tandvlees zichtbaar). Ook komt hij nog niet vooruit, maar rolt wel en draait op zijn buik om zijn as om speeltjes te pakken. Zo komt hij toch een heel eind.
Die open mond ken ik wel idd, met de uitgestrekte armen om je te knuffelen. Ook wil hij alles eten en proeven. Het liefst eet hij alles zelf. Vooral de rijstwafel is favoriet.
(als ik het zo lees gaat hij zo snel niet, hoewel ik vind van wel)