Help het gaat me te snel!

@ Suzanne, ik vind het zo sneu. Ben meestal tegen medicijnen, maar als het werkt dan liever toch wel.
Neusdruppels bij verkoudheid is echt een gevecht, zo zielig vind ik het dan. Maar ja het is voor zijn bestwil. Heeft Robin medicijnen voor de reflux?
Ik ga ze zo ophalen in apotheek, ben benieuwd.

Verder was ik vergeten te vertellen dat Pepijn al 3 tanden onder heeft haha

@ Reneke, Ik vond het wel heel erg dat ik 5 verschillende soorten medicijnen in een baby'tje van 3 weken moest pompen. Maar natuurlijk liever dat dan die pijn die hij steeds had. Nu heeft hij alleen nog losec voor de reflux en iets voor spruw. De losec werkte bijna direct. Hij spuugt nog wel veel, maar het doet minder zeer. een aantal weken geleden geëist dat de dosis verhoogd werd. Wilde de huisarts niet aan, maar goed hij is zo zwaar... Als ik een aantal uren te laat ben of hij spuugt het uit dan merk ik dat het weer mis gaat. Dus hij heeft het nog echt nodig. Wat krijgt pepijn zo?

Met ons Meike gaat het super snel ze is nu ruim zeven maanden en heeft al 8 tandjes 4 boven en 4 onder .. nu kruipt en zit ze de hele dag door .... Als ik aan het koken ben en haar roep van uit de kamer komt ze aangekropen .. als beloning mag ze dan even in de pannen kijken en de jus roeren.. Vind ze helemaal geweldig.. Energie verbruikt ze veel nu dus het eten en de slaapjes gaan heerlijk.. Ze houdt alles in de gaten en niets ontgaat haar.. Lekker fietsen .. dan voelt ze zich de koning te rijk . Lalala mamama en paappa a en OOH gaan dan de hele straat door.. Het gaat allemaal super snel maar elk moment koesteren we... na alle tegen slagen in ons gezinsleven zijn we en met name ik eindelijk aan het genieten van ons meisje

Met Sofie gaat het ook super. Ze kruipt de hele kamer door. Het leukste vind ze om op haar knietjes de laatjes open te doen en daar dan alles uit te halen. Ze heeft 2 tandjes onder en de bovenste 2 komen bijna door. Het lekkerste vind toch wel haar fruit! Ze kan al zeker 10 sec alleen rechtop zitten. Mijn bril is ook niet veilig meer dat vind ze natuurlijk ook erg leuk om te pakken. Kletsen doet ze ook op haar eigen manier. Slapen doet ze nog in een puck a baby. Dat is een soort slaapzakje waarbij haar armpjes ook in het zakje zitten. Toen ze 2 mnd was hebben we haar volledig ingebakerd omdat ze haar rust niet kon vinden. Nu proberen we haar in een 'normaal' slaapzakje te laten slapen, maar dat wil snachts nog niet echt lukken. Gisteren was echt een ramp ze was zo kwaat en overstuur dat we haar toch maar weer in de puck a baby hebben gedaan. Verder is ze een vrolijke drukke meid! We genieten enorm van haar.

Ah.. altijd leuk om jullie verhalen te lezen. Ik herken er zoveel van! Aqua groeit ook veel te snel.. leuk voor mij, maar zoals velen van jullie je vast nog herinneren is mijn man in Canada en heeft hij alles al moeten missen sinds April..

Aquafina zat tegen de 5 maanden al rechtop. Ze viel hier en daar nog wel 's om, maar nu zit ze echt al een hele tijd goed stevig. Ook het rollen is eindelijk weer terug van weggeweest! Alle kanten op, de hele kamer door. Kruipen, tja.. het is meer een mengelmoesje van tijgeren met af en toe de handjes en knietjes en/of de voetjes eronder. Haha! Wel een leuk gezicht. Ze kan zich ook al optrekken, wat mij enorm huiverig maakt. Laatst legde ik haar op haar rug in haar bed en bleef stiekem kijken. Ze rolde zo om.. knietjes eronder.. handjes omhoog.. en optrekken aan de rand! Ze kwam niet zo ver, maar zittend trekt ze zich wel overal succesvol aan op. Nu maar het matras in de onderste stand..

Aqua heeft pas twee hele kleine tandjes onder en die van boven hoeven voor mij nog niet hoor.. ik geef nog borstvoeding! Ze brabbelt er ook lekker op los.. na "mama" zijn we nu "papa" aan het oefenen voor als Chris terug komt (waarschijnlijk Augustus).

Grappig hoeveel verschil er tussen al die kleintjes zit...
Brent is nu bijna 7 mnd(30/10) volgens mij net zo oud als Luke...
Vorige week was hij 67cm, 75gr. en apk goed gekeurd op het CB voor een kindje van 7 maanden.
Heeft 6 tandjes (2 onder 4 boven) eet lekker (en al bijna met ons mee; dag babystomer, hallo boterham) Hij tijgert nu al wat, ook alleen achteruit, moet hij dan echt iets hebben, dan draait hij er 360gr omheen... Verder gaat alles in de mond, kusjes geven doet hij niet maar even hoofden tegen elkaar en dan elkaar aankijken, hij komt zelf naar je toe als hij even zijn soort van "knuffe" wil... Zitten ook nog niet, hij kan even zelf blijven zitten, maar hij is te druk met alles om hem heen en verliest daardoor zijn evenwicht. Lachebek eerste klas en eigenlijk maakt het niet uit naar wie, winkel juf, voorbij lopende oude dame, de melkboer... ;-)
En slapen als een beer in winterslaap! 2 tot 3x per dag 2 tot 3 uur!! Of hij dan echt ook de hele tijd slaapt weten we eigenlijk niet, vaak als we dan denken, nu heb je wel genoeg geslapen ligt hij gewoon rustig in zijn bed te wachten tot we hem komen halen...

Terug
Bovenaan