help..het is echt waar

Ik heb mijn eerste grijze haar (haren)

Dus vanmiddag meteen een kleurtje gekocht en mijn haren geverfd.
Ooh wat had jurgen een lol zeg (en dat terwijl hij bijna geen haar heeft) hij heeft zelfs de kinderen geleerd dat hun moeder een grijze postduif is.

Ik lig er niet wakker van hoor dames maar wat ik er wel van moet vinden???

Liefs sandra

Ik vond mijn eerste grijze haar vorig jaar (pas), hahaha! Ik zit er verder ook niet mee, maar toch was het een vreemde gewaarwording, dat had ik dus ook!

Succes met verven. Doe ik ook hoor! Wie niet....vraag ik me wel eens af!

Groetjes Fonske

Hahahaha Sandra!

Welkom bij de club. Heb zelf al jaren hier en daar een grijze haar. nu is dat "hier en daar" al wel weer voorbij hoor...ik ben net een vent met m'n grijze slapen. Hoera voor haarkleuring!!!!!
Even wat tips, haha nu je deze fase hebt bereikt zijn er een aantal dingen die je beter niet meer kunt doen.....leg NOOIT een (make-up) spiegeltje op tafel om er vervolgens voorovergebogen in te kijken. Je schrikt je te pletter, je hele gezicht valt ineens 5 centimeter naar voren. Haal een goeie pincet in huis, ineens verschijnen er van die stugge "omaharen" op je kin. Om de een of andere rede altijd maar 1 haar aan iedere kant van je kin. Trek je de haar aan de linkerkant eruit....komt ie de volgende dag aan de rechterkant van je kin weer vrolijk tevoorschijn.
Paskamers met een spiegel waarin je je eigen achterkant kan zien zijn helemaal verboden. Als het de bedoeling was dat ik mijn eigen kont kon zien, dan had ik wel ogen in mijn achterhoofd! Bovendien is volgens mij de zwaartekracht altijd het sterkst aan de achterkant (ik riep nog in de Hennes "Hey, sinds wanneer zit mijn reet zo dicht bij de grond!", dat bewijst dat de zwaartekracht in de paskamers van Hennes & Mauritz veel sterker is dan bij mij thuis hahaha)
Oh en op het gevaar van "veel te veel informatie"............nu kan je nog met de haarverf aan de slag, haha wacht maar hoe oud je je voelt bij het verschijnen van de eerste grijze schaamhaar! Wahahahaha

Ajuus, ilja

Hahahaha Ilya.................. ik kom hier niet meer bij!!

Kijk Sandra, op deze manier valt die ene grijze haar dan wel weer mee (maar met bovenstaand verhaal als toekomstbeeld, daar word je dan weer minder vrolijk van)

Susan

ha ha ha, Ilja ik lig in een stuip, hi hi hi!!!!

Nou, hier beginnen ook enkele ouderdomsverschijnselen te komen. Mijn geheugen is al jaren als een goudvis dus die telt niet mee maar als ik lach zie ik kraaienpoten aaaaaaaaaahhh. Ben gelijk naar de drogist gerend voor een super antirimpel...

Grijze haren, miscchien heb ik al een paar maar ben blond dus die vallen niet op, godzijdank... maar ik begin mijn jeugd ook te verliezen...zucht

liefs
di silva

Welkom bij de club!
Ik heb hier al jaren last van... en me vriend en mijn broer vinden het altijd leuk om ze eruit te halen , alleen dan hebben ze vaak de verkeerde  au.
Maar goed hier zit het in de familie.

gr kaat

Nou troost je....ik vond mijn eerste grijze haar al voor mijn 20e.....
Ik ben nu bijna 29 en het valt nog wel mee hoor...het worden er wel meer maar het is nog maar een klein beetje aan de voorkant, dus maak je niet druk!!
En lang leve de verf....

Groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan