help, het is weer feest

A

Anoniem

Guest
het slapen ging de laatste paar dagen goed maar vannacht kwam die weer om 3 uur en toen om zes uur echt honger toen van 6 tot negen geslapen en toen nog een uur naast mij in bed dus tot 10 uur nu is die hartstikke moe maar ligt al een uur te gillen huilen in zijn bed echt zielig maar ik weet het niet hoe lang moet ik het nog vol houden hij slaapt overdag altijd moielijk maar meestal valt die met zijn fles in slaap en dan leg ik hem op bed is dan wel wakker maar na een kus slaapt die ik weet het echt niet meer hij moet toch slapen

sil

Hebben jullie van het CB ook een informatie-lijn die je kan bellen? Misschien is dat een idee. Leg maar uit dat je "gek" aan het worden bent en dat er nu echt hulp moet komen. Wie weet kunnen ze wat voor je betekenen? Hebben wij ook gedaan en dan komen ze dus ook.

Da's idd een goed idee. Bij ons heet het de zorg-lijn en die kan je dus altijd bellen met vragen, maar dus ook als je met je handen in het haar zit.
Ik heb het in het begin ook een keer gedaan en vrij snel is toen de wijkverpleegkundige langs gekomen.
Misschien kan ze het niet voor je oplossen, maar het is al fijn om even je verhaal te kunnen doen.
Veel sterkte en kop op hé!
Sil

Oooh wat kl*te zeg!
Ging het net zo goed, en nu dit...pffff...vermoeiend hoor.
Maar het lijkt me inderdaad wel een goed idee om eens te bellen, misschien hebben hun nog wel tips of ideeen! En zoniet, dan ben je wel je verhaal weer even lekker kwijt, luch ook op!
Succes ermee, en onthou dat het echt een keer over gaat!

Jeetje, dat klinkt inderdaad ontzettend vermoeiend! Wat vervelend voor zowel jou als die kleine! Ik hoop dat het CB je snel kan helpen, gewoon bellen! Mijn CB wordt denk ik gek van mij: ik bel zo vaak, kan wel een eigen hotlijn daar openen . Ze zijn wel telkens erg vriendelijk en behulpzaam.

veel succes ermee!

groetjes
Mie

ik heb nog niet gebelt hij heeft vanavond 2 uurtjes geslapen en dat was alles voor de hele dag nu ligt die ook weer op bed ben benieuwd wat die vannacht doet en als het morgen weer zo is dan bel ik gewoon naar het cb ik ga morgen als die op tijd wakker is lekker baby zwemmen

sil

Hoi hoi,

Weet niet hoe oud je kindje is maar het kan ook n regeldag zijn,wil dan vaker drinken ivm een groeispurt,dat duurt vaak max 2dagen.

Succes en anders inderdaad gewoon cb bellen.

groetjes ramona

jayden is bijna 6 maanden

vannacht heeft die weer goed geslapen van 10 tot 8 toen een fles en weer tot 10 en nu ligt die ook al weer vanaf 11.45 misschien had die gewoon zijn dag niet hebben wij ook wel is toch? hij zat gister ook weer op 6 flessen die 2 dagen ervoor op 4 nou ben ik daar niet zo moeilijk in hoor als die honger heeft krijgt die een fles ik hou me niet zo aan die tijden als je zelf honger hebt neem je toch ook wat ik hoop dat het vandaag beter gaat

sil

Terug
Bovenaan