help, het is weer feest

Hoi,

Weet niet goed hoe het slaapverleden van je kind is, maar is een osteopaat iets? Heeft bij ons wel gewerkt. Kort ons verhaal.
Mijn zoon is erg snel geboren. Hij was niet ingedaald, maar na breken van de vliezen in 2 minuten geboren !!!

De eerste drie maanden sliep hij eigenlijk erg goed. Altijd en overal, maar tijdens het slapen schrok hij wel erg makkelijk. We moesten er dan om lachen.
Vanaf 3 mnd ging hij meer dingen zien, en vond hij alles interessant. Gevol, niet slapen overdag, en 's avonds ging het ook steeds moeilijker. Net als jij ging hij alleen vanuit drinken aan de borst slapend zijn bed in. Dat werd best vermoeiiend.

Op dit forum had ik iets gelezen over een OSTEOPAAT.
Aangezien er een bij ons op het dorp zat ben ik langs gegaan. Vanaf die dag is het anders!

's Avonds gaan sindsdien de luiken om 18.15 dicht. Ik moet met eten
echt opschieten.

Na de eerste keer ging hij overdag ongeveer 3 keer een slaapje doen van 30 minuten, soms iets langer. Na de tweede keer gaat hij overdag een slaapje doen van 1,5 a 2 uur, en misschien komt daar nog een tweede slaapje bij.
Het kind is gewoon hartstikke lief geworden met slapen. Als
ik dit eerder had geweten!!!

De zorgverzekering vergoed bij ons 2/3.   Ik ben nu twee keer geweest. Misschien moeten we nog 1 of 2 keer, maar dan is het echt wel klaar. Een behandeling kost hier 75 euro. Wij betalen daar dus maar 25 van. Voor de kosten hoef je het dus niet te laten, en baat het niet, dan schaad het ook niet.

Veel succes ermee.

Groetjes Liesje

Terug
Bovenaan