HELP!! Het zijn er twee.....

<p>Ojeej… vandaag op controle geweest bij de gyn. Dit omdat baby 1 dmv keizersnede geboren is. Blijk ik in verwachting van een tweeling (!!!). Eén “probleempje”.. baby 1 zal precies één jaar zijn als de tweeling geboren zal worden. Moeders ervaring met een tweeling en een kindje van één jaar??</p>

Pfoe... echt pittig! Mijn oudste was ruim 1.5 jaar toen haar zusje kwam. Nu is de jongste alweer bijna 1 jaar. Ik vond het een heel pittig jaar, met 2 kleintjes. Kan me niet voorstellen hoe het zou zijn als het 2 baby's zouden zijn ipv 1, en met nóg minder leeftijdsverschil.
Hopelijk kun je aan het idee wennen en zie je het positief in. Het is in ieder geval heel bijzonder. Ik heb nu al respect voor je, je hebt straks echt 3 baby's in huis.. succes, accepteer alle hulp die je kunt krijgen en hopelijk kun je er ook van genieten!

Gefeliciteerd!! lijkt me pittig, maar vast niet onmogelijk. Maareh.. keizersnede mag je over het algemeen niet zwanger worden binnen een jaar zei mijn gyn. Dit ivm het litteken dat nog moet genezen en aansterken wat mij verteld is. Wat zegt de gyn hiervan? Is het wel veilig voor jou en de baby's?

Ze adviseren inderdaad een half jaar tot anderhalf jaar. Maar ze zijn er niet dusdanig streng in dat het niet "mag". Het gebeurt vaker.. enige ding is dat er even gekeken moet worden of het via de natuurlijke weg kan/mag of dat een geplande kz verstandiger is. Maar er was geen reden tot zorg :)

Dat is ook weer zo ja! 
Als de twins een maandje te vroeg zouden zijn zou baby1 11mnd zijn. Zitten op een paar dagen na op dezelfde uitgerekende datum....

Terug
Bovenaan