Help hoe doe dit nu weer nutrix bijvoeden hé???

Hoi moeders,

Wil graag vanavond ons dochtertje nutrix bijgeven bij de flesvoeding hoe doe je dit!!!
Moet je de gewone aantal schepjes van gewone voeding erin doen en de nutrixlepels extra???
En helpt het bij doorslapen hoop het zo, wil dit namelijk rond 23.00 gaan geven omdat ik nog steeds snachts eruit moet, en het begint nu langzaam mij op te breken!!!
Ze heeft een tijdje wel goed doorgeslapen tot 5.00 en ineens weer niet dus denk dat ze gewoon meer voeding nodig heeft!!!!
Alle tips zijn welkom!!! En alvast bedankt!!!

Liefs sandy

Hoi Sandy,

Ik heb een paar dagen geleden dezelfde vraag gesteld, kijk daar anders nog even. Ik heb het trouwens zelf nog altijd niet geprobeerd.

Je moet eerst gewoon de melk maken en vervolgens Nutrix rijstebloem aan de warme  melk toevoegen. Op de verpakking staat hoeveel.

Succes ermee!
Groetjes, Dionne

Hey Dionne,

Goh bedankt voor je antwoord denk dat ik het nu wel snap!!!
Was alleen verwarrend hoe je het nu moest doen met flesvoeding!!!!
Oh ja nog een vraagje heb nu speen 3 gekocht van avent kan die pap er doorheen????
Oké ga ook ff verder lezen!!!!

Liefs Sandy

Welke speen je moet gebruiken is ook afhankelijk van de zuigkracht. Dat is dus een kwestie van proberen, maar ik denk dat het met maatje 3 altijd wel lukt.

Groetjes, Dionne

He sandy,

Mijn dochtertje heeft langer doorgeslapen toen ze de papfles kreeg maar met speen 3 ging t moeizaam. mocht dit niet lukken kan je de 1.2.3 speen van avent proberen werkt super.

En met de voedind inderdaad eerst melk verwarmen en dan 2a3 lepels rijstebloem,goed roeren voor de klontjes!

succes en hopelijk een betere nacht!

groetjes ramona

Hoi hoi allemaal,

Nou gisteren om 23.00 flesje gegeven met maar 2schepjes wilde niet gelijk 3 geven de eerste keer!!!
Heb ons dochtertje wakker moeten maken nou ja wakker, ze dronk met de oogjes dicht zo'n 130cc op meer ging er niet in, ook niet naar luier verwisselen, had dat ook niet verwacht!!!
Nou lekker weer in haar bedje gelegt en ja hoor ze heeft van 23.30 tot 5.15 geslapen,zo hé en dit voor de eerste keer das niet slecht!!! Alleen was mama steeds wakker vannacht , borsten moeten ook wennen!!!
Maar goed, hoop dat het nu zo blijft!!
Heb trouwens gewoon speen 3 gebruikt van avent en dat ging prima!!!!
Meiden bedankt voor jullie adviezen en fijn weekend!!!!

Liefs Sandy

he dat geeft de burger moed, mijn moppie slaapt niet langer dan 3 uur achter elkaar en wil ook heel graag beginnen met nutrix, want mama redt het anders niet lang meer die gebroken nachten...nou ja het klinkt in ieder geval goed, nou maar even kijken wat naomi zelf met deze info doet...

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan