Help hoe doe dit nu weer nutrix bijvoeden hé???

ja snap je goed, je wordt er erg moe van, ook al kan het meisje er ook niks aan doen dat ze honger heeft!!!
Maar je kunt het ook proberen ga ze zo weer wakker maken en ben weer benieuwd!!!

Liefs Sandy

Hey hallo,

Vannacht toch 1 uurtje eerder gekomen dus ja het wisselt wel een beetje, we wachten af kan niet ineens goed gaan vindt dit al een vooruitgang!!!
Alleen had ik enorme borsten die erg vol waren en ik had nog steeds geen kolf nodig gehad, oen dat ik was dacht dat ik zonder zou kunnen!!!!
Heb me toch pijn gehad vannacht was gewoon blij dat ons meisje kwam vannacht hihi!!!
Vandaag gelijk   een kolf gekocht wil liever geen herhaling en dan kan ik ook eventueel bortsvoeding met nurtix maken kon ook!!!
Nou we gaan vanavond BBQ en dus ons meisje gaat mee en slaapt daar ben benieuwd!!!
Laat het wel weer weten!!!

Hoi Sandy,
wat goed dat ze in ieder geval iets langer slaapt!

Wij zijn ook gestart met een papflesje als laatste voeding, maar langer slapen.. nee hoor! Gelukkig is Senne de laatste weken steeds al ietsje langer gaan slapen (gewoon nog met melk) en slaapt nu van 23.00 tot 05.00 met 1 of 2 keer wakker worden.

Senne krijgt trouwens Friso Comfort als melk, dus die is al dikker van zichzelf, maar zelfs met de nutrilon erbij drinkt ze het met de M-speen van difrax en wel in  5 minuutjes! Echt ongelofelijk, ze heeft volgens mij super-honger (Speen S lukt zelfs nog, maar dan duurt het een half uur) Ik ga vanavond eens 3 eetlepels proberen ipv 2.

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan