HELP! Hoe verwijder ik wortelvlekken?

Hoi allen,

Ik heb mijn dochtertje gisteren wortel gegeven. Ze heeft erna nog wat gespuugd, op mijn hempje. Vandaag heb ik gewassen, maar de vlek zit er nog in! Ook al op 60 graden geprobeerd, maar nog zit de vlek erin.

Wie weet hoe je deze vlek eruit krijgt????!!

Arjun eet nog geen groente en fruit, maar poepvlekken laat ik altijd weken in Vanish.

Ik doe heet water in de emmer, ik doe daar een schepje Vanish bij.
Op de vlek spuit ik vloeibare Vanish daarna doe ik de luier of het kleding stuk in de emmer. evt deksel er op en laten inweken.

Het wordt weer meegewassen met de volgende was.

hoi,hoi,
Ik had wortel vlekken op een wit t-shirt. Shout gebruikt, even laten in trekken en gewoon gewassen en de vlekken waren eruit!!!
Je moet het wel gelijk wassen en niet nog een dag laten liggen, want dan gaat er echt niet meer uit!

succes!
groetjes Sonja

ik heb ook 2 bevlekte slabbers en een truitje.na 3 keer wassen nog niet schoon.de slabbers heb ik in de chloor gezet,maar met het truitje ga ik dat niet doen.ik heb vorige week ook vanish gekocht,maar nog niet geprobeerd.
groetjes karin

Haha dit vind ik nou weer een leuk onderwerp.

Ik ken het probleem. Ik had Reaven haar eerste groente hapje gegeven en dat was ook wortel. Daarna gaf ik haar de speen (beetje raar misschien maar mijn lievelingsspeen) Ze spuugde een beetje op haar kleren. Alles was werkelijk oranje!! De speen, haar kleertjes het wipstoeltje. Zucht. Ik heb het er niet meer uitgekregen.

De oplossing die ik nu hanteer voor het wortel probleem is eigenlijk heel simpel;

ze krijgt gewoon geen wortel meer!!

Ik hoop dat jij het er nog uit lrijgt, anders is de vlekkenschaar misschien een oplossing?

Liefs Nikè en Reaven

Handige website voor vlekken en andere huishoudelijke tips (hihi): omaweetraad.com

Daar staat deze tip:
Vooral bij kleine kinderen die hun eerste prakjes krijgen heb je gauw wortelvlekken op de kleding die je met geen enkel wasmiddel eruit kan krijgen. Tot ik deze tip heb gehoord. Het klinkt gek, maar het helpt echt: Hang het kledingstuk een tijdje in de zon en de vlek verdwijnt.

Hoi,

Mijn antwoord was niet, maar nu lees ik de reactie hierboven en die had ik al een keertje eerder gehoort! Net als de plastic lepeltjes trouwens die krijg ik ook niet schoon. Joshua is nogal een spuger dus ook met worteltjes soms is dat  wel 4 uur later. (??) Helaas is er nu niet veel zon maar dat ga ik ook proberen want met vanisch krijg ik het er niet uit! Ook de bruine bonen met appeltjes krijg ik niet meer uit de hydr.luier, ik gebruik nu slabbertjes die mogen wan mij wel vies zijn.

grt suuz mv joshua

oh ja, als ze eenmaal worteltjes erg lekker vinden knoeien ze niet zo heel veel meer hihi
maar goed dan heb je alles al orange hihi

Terug
Bovenaan