HELP! Hoe verwijder ik wortelvlekken?

Ik heb hier ook slabbers met spinazie en wortel vlekken!
Weet ook niet hoe ik t eruit krijg... Maar zoals het weer de laatste dagen is moeten we nog ff wachten voor slabbers in de zon te hangen!

groetjes carol     (die hoopt op goed weer zodat we EINDELIJK nog eens kunnen gaan wandelen)

Gewoon niet meer geven is wel een leuke. Als ik de vlekken er niet meer uit krijg, dan haal ik mijn schouders er tegenwoordig over op en ik geef het Laura weer aan (kleren zijn geen wegwerpartikelen). Vande week heb ik haar shirtje na het eten direct uitgetrokken en de vlekken met afwasmiddel ingesmeerd en uitgespoeld. De vlek was weg!

Gisteren toen ik haar ophaalde bij de buurvrouw had de 6 jarige dochter ook een hapje gegeven en die was bij Laura in de nek verdwenen. Dat shirtje was GLOEDNIEUW ik had 's morgens het prijsje eruit geknipt. Daar zit nu tot in de lengte van dagen een wortel-tomaat-rijst-ham vlek in .

Bij mij werkt dus alleen direct na het eten uitspoelen en inwrijven met afwasmiddel.

Groetjes Ilona

haha niet meer geven is inderdaad een goeie.
als senna worteltjes krijgt strip ik hem gewoon helemaal tot op zijn luier.........
gaat heel erg goed, daarna lekker in bad en de vlekken zijn eruit..... of zouden die vlekken op den duur ook niet meer uit babyhuidjes te verwijderen zijn???

liefs marijke

Dames, nog even een paar weekjes wachten dan tot ze het met de hand eten. Ik heb Vera vandaag een wortel in de hand gegeven. Ze hapje een klein stukje af, kauwde en slikte het door. Geen vlek   (ook geen slab omgedaan, dus puur geluk).  

Ja, een plastic slab heb ik ook wel (ergens), maar Laura wacht liever met het uitspugen tot het moment net na ik de slab af heb gedaan. Wat ze tijdens het eten uitspuugt vang ik meestal nog wel op tijd op met een spuuglap, maar als je het niet meer verwacht...

Ach, dan gaan er toch gewoon geen kleertjes meer naar de zoon van de vriendin van mijn schoonvader (4 maanden jonger dan Laura). Dat werd toch al niet praktisch meer. Tegen de tijd dat die de zomerkleren aan kan, is het er te koud voor.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan