Help, ik heb een oppepper nodig!

Hey Meiden,

Super bedankt voor jullie reacties!! Ik heb vrijdag nog de vk gebeld voor een extra echo, maar ze had waarschijnlijk een vrije dag en dus nam ze haar telefoon niet op tijdens het spreekuur. Toen heb ik maar even een tukkie gedaan en wonder boven wonder voelde ik me daarna al weer wat beter.
Vrijdagavond moest ik werken en mijn collega zei ineens: Oh wat leuk, ik kan het al zien....!!
Nou je kon me met de minuut zien opfleuren! Ik zei: Oh ja....??? Big smile!!
Gisteren en vandaag gaat goed en ga zoals ik er nu over denk ga ik de vk niet meer bellen en ga ik het uitzingen tot volgende week dinsdag.
Uiteraard kan het morgen weer helemaal mis zijn, maar nu geniet ik even van het feit dat ik lekker geen kwaaltjes heb en toch zwanger ben!!
Uiteraard laat ik jullie weten of de echo echt goed is!

Groetjes Karin
 
Ik heb dat gevoel ook mijn hele zwangerschap gehad. Heb daardoor veel extra echo's gehad om mij gerust te stellen. Het hoeft helemaal niets te betekenen dat je dat gevoel hebt, want ik ben bevallen van een kerngezonde meid. Als je onzeker blijft, praat er met je vk over, misschien wilt zij je dan ook wel extra echo's geven om je gerust te stellen.

Groetjes
Angela
 
Ik heb juist het tegenovergestelde.. bij mijn 1e zwangerschap vrijwel geen probleem en kwalen gehad. Ben nu 9 weken zwanger van de 2e en voel me echt allerbelabberdst! Wij krijgen maar 2 echo's aangeboden, 1 bij 10 weken en 1 bij 20 weken. Hoe kan het dat jullie meer echo's krijgen? Kun je daar bij de vk om vragen? Onze vk doet overigens niet zelf de echo's, daarvoor moeten we naar zo'n prenataal centrum.
 
Terug
Bovenaan