Help, ik snap het even niet..

@mamawensT: het gaat goed! Ik ben wel heel misselijk maar ja dat kan natuurlijk ook allemaal in mijn hoofd zitten omdat ik het graag wil. De zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen hoor!

De zwangerschapstesten heb ik wel al in huis gehaald maar het wachten tot je mag testen is wel heel spannend hoor!

Bij jou? Heb jij al een gevoel erbij?

@sumi, klinkt positief spannend!!

Ik verwacht deze maand niet veel. Voel me lekker in me vel en merk dat mijn darmen rustig zijn (wat bijna nooit is ivm spastische darmen) Imdat mijn eisprong een week later was dan had moeten zijn hebben we wel heel relaxt seks gehad zonder moetje. Dat was dus 1 dag voor de positieve ovulatietest. Op de dag van de eisprong nog en poging gewaagd.
Zit nu 5 dpo dus nog te vroeg voor echt klachten. Wel heb ik vandaag een beetje menstruatieachtige kramp gehad.

Laat je weten als je gaat testen?

Ik laat het zeker weten! Super zenuwachtig. Misselijk en gevoelige borsten maar goed dat kan ook menstruatie zijn...

Vandaag twee early testen van clearblue gekocht. Woensdag ga ik 1 keer testen en dan pas zaterdag op mn NOD weer

Ik heb gisteren en vandaag de early test gedaan. Gisteren heel licht streepje en vandaag al duidelijker! 30 juni eerste echo❤️

De early test is helaas negatief. Denk ook dat ik ongesteld zal gaan worden. We gaan even een paar rondes overslaan zodat ik het wat meer los kan laten en ik even rustig kan kijken naar mijn dagelijkse gewoontes (dieet, sporten etc).. een beetje teleurgesteld maar het zal vast goedkomen?

Wat balen zeg! Loslaten is het beste. Mijn eisprong was deze maand 5 dagen later dus had het ook a losgelaten. Ik dacht geen eisprong hoort bij het ontpillen. En toch was het nu raak.

Zo bizar dat het zo snel is gegaan. Dit zou mijn eerste normale cyclus zijn.

Terug
Bovenaan