HELP ik voel me zo naar en raar!!!

haha sorry, was denk ik even iets mis gegaan, omdat ik al naar het ziekenhuis toe moest.

Maar ik voel me dus erg raar en naar, Kan niet rustig zitten, raar gevoel in heel mijn lichaam. Een soort onrustig gevoel. En voelde de baby veel minder. Met af en toe steken in mijn buik, en een gevoel van druk op mijn schaamstreek. (heb een beetje het idee dat ik wijdbeens moet gaan lopen)
Herkent iemand van jullie dat???

Ben net wel in het ziekenhuis geweest, en snap er nog helemaal niets van. Heb urine in moeten leveren, en daar zeiden 2 artsen weer wat anders op. Volgens de een zat er eiwit in mijn urine en volgens de andere ontstekingswaarden. Moest daarna weer een potje inleveren, daar komt de uitslag nog van. CTG was in orde, maar moet morgen wel weer voor nog een CTG. Echo was volgens mij ook goed, kindje bewoog goed. Maar die arts assistent vertelde er niets over. Vond het wel een beetje vreemd, dat de echo helemaal onderin maakte, daar zat het hoofdje. Zal het dan aan het indalen of ingedaald zijn?

Sorry voor het lange verhaal, maar ben in het ziekenhuis niet echt iets wijzer geworden
 
Raar dat ze niks zeggen tijdens de echo, zou er dan zelf gewoon naar vragen je moet toch weten waar je aan toe bent lijkt me? Hoofdje kan al wel naar beneden liggen dus vandaar dat ze de echo zo ver onderin maakte misschien. Gewoon vragen hoe het ervoor staat zou ik zeggen! Succes!
 
Heei, dan ben je precies zover als ik, leuk!! Maareh, voel je je nog steeds zo naar? Zoals jij t beschrijft lijkt t me wel een langzaam voorbereiden op de bevalling, wat écht niet zeggen wil dat beeb morgen komt hoor ;) Tóch zou ik bij de echo voor die tijd aangeven dat je geinformeerd wil worden wat ze zien en zo.Daar hebje recht op!!! Ik hoop voor je dat alles in orde is met de baby, persoonlijk kan ik dan kwaaltjes en 'gekke dingen' beter verdragen.Succes en laat je ff weten hoe t was vanmiddag, dnek aan je!!
Liefs
 
Terug
Bovenaan