HELP ik voel me zo naar en raar!!!

Nou vanmiddag weer ctg gehad, was prima in orde.
Moet het echt alleen rustiger aan gaan doen, alleen zou ik echt nog niet weten hoe.'
Heb nog een echo gehad, baarmoedermond zag er netjes uit. Wel was de baby al een beetje aan het indalen. Voel me helaas nog wel zo raar. Dus maar even afwachten en kijken hoe we dit op gaan lossen.
Bedankt voor jullie reacties

Liefs
 
Nou fijn joh!! Als de bmm nog mooi dicht is, dan blijft beeb nog wel ff zitten denk ik.Ik denk dat je lichaam gewoon langzaam aan t voorbereiden is, probeer t echt ff rustig aan te doen.Je hoeft niet alles in 1 hap te doen, probeer je taken een beetje te verdelen en ga écht tussendoor ff liggen.Al is t maar 10 min.Rust in je lijf begint in je hoofd ;) Lastig, ik ken het.....Kop op, nog 59 dagen ;) We gaan het redden!!!
Overigens, wil jij ook op t lijstje??

Liefs Gerrie
 
hoi Gerrie, bedankt voor je reactie.

Ja ik hoop het ook. Stond vanavond onder de douche en zag dat mijn buik ook al wel gezakt was. T viel mijn vriend ook al op. Hoop alleen niet dat indalen ook betekend dat je eerder bevalt!?
Alleen het rustig aan doen weet ik nog niet hoe ik dat aan ga pakken. Moet nog 1 dag naar school en 4 naar stage. Maar we hebben ook nog een melkvee bedrijf en ik moest smorgens en savonds 7 uur nog de kalfjes melk geven. En mijn vriend ligt aan bed gekluisterd met ernstige rugklachten en heb er ook nog een peuterpuber rond lopen en een huishouden.pfff.
Maar de huisarts is nu bezig voor hulp in huis. Dus even afwachten. Nog 2 weken en dan heb ik verlof,
Maare ik wil wel op het lijstje hoor,
Ik ga positief met je blijven ;) We gaan het redden!!!!

Liefs Connie
 
OH meid, wat pittig.En dan denk ik dat ik het ''zwaar'' heb met mn rug en 2 kids.....

nee, indalen staat los van bevallen in zoverre...

OK, ik zet je op t lijstje, 19 aug klopt toch??

Succes verder, ik ga eens wat in huis doen, krijgen bezoek van t weekend, hihi, altijd een goeie reden om alles op orde te maken.Morgen is mn man gelukkig vrij...Alles in hapklare brokken ;) dan wordt t wel wat.

Liefs voor nu!!
 
Terug
Bovenaan