Hoi Cody,
Wil je even geruststellen.
Ik voelde m'n kindje voor het eerst met 18 weken zwangerschap en helemaal niet veel!
Dit was ook al zo met de echo met 11 weken. Het was een gezond kindje, maar ook toen al erg rustig (de echografiste had er meestal meer moeite mee om een mooi plaatje van het kindje te maken).
De hele zw.schap is het een heel rustig kindje geweest. Op een bepaald moment kon ik hem wel 'lokken' door op m'n zij te gaan liggen en dan m'n hand op m'n buik te leggen. Als ik het kindje al een tijd niet gevoeld had ging ik dus even liggen 'spelen' en dan was ik weer gerustgesteld.
Inmiddels is dat rustige kindje uit de buik een zeer gezonde jongen van 10,5 maand! Gaat keurig in z'n ontwikkeling, maar nog steeds geen wildebras of een jongen die heel vroeg dingen doet....neemt lekker de tijd voor de fysieke dingen als zitten en tijgeren/ kruipen, maar dat doet hij inmiddels dus ook allemaal.
Hij is nog steeds rustig. Kan (in tegenstelling tot een heleboel leeftijdsgenootjes) zich prima een hele tijd vermaken in de box en dan houdt hij hele kletsverhalen tegen alles en iedereen om daarna weer iets te gaan bestuderen.
Als je je echt zorgen maakt zou ik je vk bellen, maar er zijn nu eenmaal drukke en rustige kindjes.
Groetjes,
Marije