Help, ik voel mijn baby amper!!!

Hoi Cody,

Ja hoor het kindje van mijn zus is supergezond.
Ze zei nu wel dat het wel jammer is, zij weet bijna niet hoe schoppen voelt, en mijn kindje is bijna nooit rustig. probeer gewoon te genieten van je zwangerschap!!

liefs ctje
 

Hay meiden,

onwijs bedankt voor jullie reacties! Ik maak me gelukkig hierdoor al ´n stuk minder ongerust! Ik zal het de vk eens vragen over mijn placenta, misschien dat het daardoor komt. Maar dat is ff wachten tot eind deze maand. Maar ik ga nu in elk geval niet meer de vk bellen hierover, dankzij jullie hihi.

Heel veel succes ook met jullie eigen zwangerschap!

Liefs Cody


 
Lieve cody,

Maak je geen zorgen! Ik ben zwanger van mijn derde kindje. Ik voelde bij alle 3 zwangerschappen bewegingen vanaf een 18 weken. Het begon met vlindertjes, maar pas vanaf 22/23 weken voelde ik echt schopjes en  daarna pas schoppen.
Ik kan je zeggen dat mijn eerste kind niet druk was en na de bevalling was het een engel, mijn tweede kind was heel druk en erg schopperig en is nu met 5 jaar ook heel druk en deze zwangerschap (22 weken) is tot nu toe heel erg rustig en hoop dan ook dat het na de bevalling heel rustig is.  Misschien kan je juist blij  zijn dat hij of zij rustig is. Maar natuurlijk begrijp ik je gevoelens hoor! Beter heel druk dan nauwelijks voelen. Ik kan je ook zeggen dat mijn vriendin bij haar zwangerschap van haar dochter haar hele zwangerschap heel weinig voelde en soms dagen helemaal niks. En er kwam een gezonde dochter die inderdaad rustig is. Veel succes met je zwangerschap en laat nog wat van je weten!

lIefs
Desiree
 
Terug
Bovenaan