help!!!!ik weet het ff niet meer

A

Anoniem

Guest
een week overtijd 2 negatieve testen..heb met vlagen een heel raar gevoel over me heen of dat ik flauw ga vallen en al een dag of 3 sorry voor de vieze zin van dat dikke doorzichtige slijm...

iemand enig idee wat er aan de hand is????????????

groetjes petra

hoi meid

bah wat vervelend die onzekerheid!!, het kan zijn dat het bij jou wat langer duurt dat je HGC gehalte hoog genoeg is om te testen, je bent nu 7 dagen overtijd???

maar het kan ook zijn dat je cyclus langer duurt, spanning in je lijf doet ook heel veel.
jeetje, aan mij heb je ook niet zoveel he :S
wat is je cyclus normaal??

liefs

8 dagen overtijd nu...totaal niet het gevoel dat ik ong ga worden...

dit is de eerste ronde zeg maar...

allang fijn dat er iemand reageert!!!!

hoi petra
was je cyclus hiervoor heel geregeld?
je zegt dat dit de eerste ronde is
welke anticonceptie gebruikte je hiervoor?
het kan zijn dat je cyclus na het stoppen anders is en dus zoals noeltje al zegt langer was en je dus nog niet 8 dagen over tijd bent
maar kan me heel goed de onzekerheid voorstellen
sterkte met wachten

ik was hiervoor regelmatig..
ik heb de pil geslikt microgynon 30...

het wachten is zo erg, heb liefste word ik vandaag nog ong dan weet je waar je aan toe bent...

Bij de eerste ronde duurde het bij mij bijna 2 maanden voordat ik ongesteld werd en als je al 8 dagen overtijd bent en nog niet positief hebt getest moet je van het ergste uitgaan. Hopelijk is het toch raak, dan zou ik over een paar dagen nog een test doen. Maar ga er gewoon vanuit dat je ongi wordt dan kan het alleen maar meevallen.

Gr. Vic

Als je je onzeker voelt zou ik gewoon even de huisarts bellen... Zij kunnen een bloedonderzoek doen en dan weet je of je zwanger bent. Misschien heb je idd nog niet voldoende HCGhormoon in je lichaam en zijn de testen negatief. Bij mijn collega heeft dit ook een paar weken geduurd voordat ze positief testte...

Gr.

tnx voor de tip ik doe zondag nog een test en komt er weer niets uit dan ga ik de huisarts bellen maandag!!

groetjes

Terug
Bovenaan