help!!!!ik weet het ff niet meer

hallo ik ben hier nieuw zal me even voorstellen ben mariejan 40 jaar heb een zoon van 10 jaar met een syndroom van kleinfelter adhd autisme dus men handen vol heb twee honden ben nu 11 jaar getrouwd en ben nu 6 dagen overtijd en ik ben wel bang om zwanger tezijn omdat ik altijd op tijd ben met me ong is dit wel heel vreemd het zal toch niet waar zijn denk ik en hoop telkens om ongestelt te worden durf nog geen test te doen stel je voor wel of niet zwanger men gedachten gaan heen en weer ene kant leuk maar aan de andere kant nee liever niet heb net alles verkocht hele baby uitzet loop hele tijd met een maand verbandje beetje last van men buik de gevoel dat je ongesteld moet worden maar dat had ik met men eerste ook men man en ik zeggen echt leiver niet maar als het zo is oke dan is het welkom zit wel in men gedachte hoe vertel ik het dan aan men zoon men moeder men schoonouders niemand zal blij zijn dat weet ik omdat ik met de bevaling van men zoon net heb gehaald en men zoon ook men man zat met zijn neus er boven op niet weer zij hij dat nooit meer kan ik begrijpen jeetje alles spookt door men hoofd bij elke wc bezoek kijken nee nog niet heb wel zo iets van als ik woensdag nog niet ben haal ik een test eerder kan ik het niet halen geen geld voor dat komt er ook nog bij we zitten in de schulhulpverlening en leven van 45 euro in de week oke dan gaat de huishoud geld omhoog mooi mee genomen weer in de luijers ben er net van af nog geen jaar erg he heb wel een zere rug stees honger moet telkens wat eten normaal nooit rook nu echt teveel nog even paardagen wachten en dan maar een test halen bedankt voor het lezen hopelijk denken juli me me mee liefs van mariejan

Terug
Bovenaan