HELP! Ik wil een kindje..

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2006 21:52:28'));

Hoi,

helaas gaat het niet zo snel en gemakkelijk!
Wanneer in je cyclus ben je gestopt met de pil? Volgens mij stopt men  meestal aan het eind van een strip en dat betekent dat je nu eerst ongi moet gaan worden? Toch?

Klopt.Ik krijg van die kut reacties van aan de pil maar toch zwanger proberen te worden.maar ik ben gestopt met de pil omdat ik het weer wil proberen maar inderdaad stop ik aan het eind van de strip en moet ik ongi worden.maar wanneer is het de tijd om het te proberen?

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2006 22:02:08'));

sorry hoor is dit een grapje????????????????????????????? doe even normaal!!!!!!!!! ga eerst eens bijlezen op het internet!!! kom nou!!

gr

als jij niet normaal kan reageren hou dan liever je grote bek dicht kutwijf

quote: angela25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2006 21:53:30'));

hoi onzeker kreeftje,

ja het valt niet mee. wij zitten nu in ronde 11 en nog steeds niks.
als je een regelmatige cyclus hebt is je eisprong meestal 2 weken na je eerste ongesteldheidsdag. dus ik zou zeggen klussen!!
ik hoop dat er snel een klein wondertje in je buik mag groeien.
veel succes.
groetjes angela

inderdaad, ik word er maar steeds radeloos van en daarom ga ik maar steeds weer aab de pil maar deze keer wil ik er zeker voor gaan.dus ik ga flink klussen;)

quote: babybilletje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2006 15:32:14'));

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2006 22:02:08'));

sorry hoor is dit een grapje????????????????????????????? doe even normaal!!!!!!!!! ga eerst eens bijlezen op het internet!!! kom nou!!

gr

als jij niet normaal kan reageren hou dan liever je grote bek dicht kutwijf

Nou BB, de reactie die jij geeft op coortje vind ik ook niet helemaal normaal eigenlijk!
Ik snap dat je reageert op coortje, maar op deze manier??????

quote: babybilletje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2006 15:30:06'));

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2006 21:52:28'));

Hoi,

helaas gaat het niet zo snel en gemakkelijk!
Wanneer in je cyclus ben je gestopt met de pil? Volgens mij stopt men  meestal aan het eind van een strip en dat betekent dat je nu eerst ongi moet gaan worden? Toch?

Klopt.Ik krijg van die kut reacties van aan de pil maar toch zwanger proberen te worden.maar ik ben gestopt met de pil omdat ik het weer wil proberen maar inderdaad stop ik aan het eind van de strip en moet ik ongi worden.maar wanneer is het de tijd om het te proberen?

Probeer eens een cyclusbanner te maken bij babybrabbel.nl!
Kijk maar eens naar die van mij hieronder.
Dan kun je zien wanneer in je cyclus je vruchtbare dagen zijn (de groene dagen) en wanneer je dus het beste kan "klussen".
Het is natuurlijk helaas niet altijd zo dat je cyclus precies verloopt als de banner aangeeft, maar je hebt wel een idee van wanneer ongeveer!
Suc6 ermee ...

Eeeeeh, babybilletje, volgens mij begrijp jij niet helemaal waar je mee bezig bent, en ik denk ook dat je ons voor de gek houdt....of 12 bent....
Want ik weet niet of je vaker hier bent (denk t niet want je bent 3 dagen gestopt met de pil) maar uitschelden van mensen, dat doen we hier niet, dan kun je beter naar een chatbox gaan..

Hoi BB,
Ik vroeg me af of je expres dit soort dinge zegt om dingen uit te lokken? Is niet echt grappig hoor.
Het kan natuurlijk zijn dat wij je met zijn allen helemaal verkeerd begrijpen, maar ben je nu voor het eerst gestopt met de pil of al eerder.
Ik heb ook zo'n banner en vind het gewoon best grappig. Maar laat je er gewoon niet teveel door van de wijs brengen, want ik heb pas gelezen dat je niet op de dag van je ei, maar een dag ervoor moet klussen.
Inmiddels ga ik maar eens proberen om om de dag te klussen vanaf ongesteldheid af en dan tegen de tijd dat ik mijn ei heb, een paar dagen iedere dag. Kijken of het wel lukt deze maand.
ik hoop dat je je wel in kunt denken dat jouw topic een beetje pijnlijk overkomt bij mensen die al een half jaar of zo gestopt zijn met de pil en nog niet zwanger?
veel succes met zwanger worden en veel plezier met klussen

Hoi,

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof???
Zwanger worden gaat niet van de 1 op de andere dag en zeker niet na 3 dagen gestopt te zijn met de pil!!!

Zou eerst mezelf maar eens gaan verdiepen in het hoe en wat omtrent zwanger worden of ga gewoon weer spelen in de speeltuin!!

Je kwetst hiet, bewust of onbewust, een hoop meiden die al langer bezig zijn of in ieder geval serieus zijn.
Neem es een kijkje op het forum voor meiden die echt al jaren bezig zijn,misschien gaan dan je ogen open!!

Gr. mam van 5

Terug
Bovenaan