HELP!!! Ik wil werken!!!

quote: diarich reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2008 09:28:44'));

Misschien dat huishoudelijk werk wat voor haar is. 3 uurtjes op een ochtend en ongeveer 10 euro per uur.
advertentie ophangen in de supermarkten  of op marktplaats zetten en dan komen er genoeg reacties.

Groeten Diarich

sorry huishuidelijk werk ? ik neem aan dat jezelf zwanger bent? weet niet hoe met jou huishouden gaat, maar bij mij valt het stofzuigen en dweilen toch best zwaar met 20 wk onderweg.

wat betreft de vraag van de aanvrager van dit topic. geen reactie.

Hoi,

Je vriendin heeft sowieso recht op een uitkering omdat ze ontslag heeft gekregen! Een werkgever mag je idd niet ontslaan als je zwanger bent maar eerlijk is eerlijk ze werken je er toch wel uit met één of andere smoes en je kunt als zwangere nooit bewijzen dat je zwangerschap de reden van ontslag is dat is de ellende! Bij het CWI kunnen ze wel advies geven hoe je deze situatie het beste kunt aanpakken, daarnaast kun je op de site van het UWV (www.uwv.nl)  ook de nodige informatie vinden. Toevallig heb ik  binnenkort een contractbespreking want mijn huidige contract loopt ten einde dus wie weet zit ik binnenkort in hetzelfde schuitje! Mijn advies;  je vriendin moet zo snel mogelijk naar het CWI om een uitkering aan te vragen want je bent zo een maand verder voor je  het eerste geld binnen hebt.

suc6!  

Terug
Bovenaan