HELP.... ik word moeder..

Hoi bijna mama's,

Het zijn hele herkenbare gevoelens hoor. Zeker als je voor de 1e keer mama wordt heb je gewoon zo veel onzekerheden!!!Nou, in de meeste gevallen komt het echt allemaal goed en rol je in je moederschap hoor. Ook al zal het niet altijd rozegeur en maneschijn zijn. Hoogstwaarschijnlijk zul je toch onvoorwaardelijk van je kindje houden. Dat is het allerbelangrijkste. En ach, maak je eens een foutje...jammer dan. Ze kunnen heel wat hebben hoor die baby's...als ze maar liefde, aandacht en melk krijgen!!
Komt echt allemaal goed hoor.
Veel plezier straks met jullie kindjes.
groetjes,
Chris
 
hoi !

ik heb ook heel wisselende gevoelens. ik ben heel blij met mijn ukkie. maar soms krijg ik ook opeens een gedachte ertussen door, van: ojeeee wat moet ik nou dalijk! kunnen we het wel aan, en hoe zou het financieel gaan enz enz.
meestal probeer ik die gedachte een beetje weg te stoppen, en er niet teveel bij na te denken. ik denk dan maar: ik zie wel!
het lukt allemaal best wel...vele zijn ons voor gegaan.
liefs sandy
 
Ja moeilijke tijd..... Ik word door elkaar gegooit door allerlei gevoelens. Het blijft bijzonder. Maar kunnen we straks nog wel samen iets doen, hoe gaat het met de nachtrust. Er is meer dan kinderen hebben. Maar ja, laat het maar allemaal gebeuren, we zien wel hoe het loopt, maar allemaal heel verwarrend in deze periode, er gebeurt zoveel tegelijk. Maar hoe denken jullie partners erover? De mijne heeft dezelfde onzekerheden als ik heb.
 
hoi anoniem

mijn vriend die is altijd vrij nuchter en ziet het altijd positief eigenlijk.
die zegt dan van ach dat komt allemaal goed en daar hoef je je geen zorgen over te maken. maar hij is met heel veel dingen zo. als ik bijvoorbeeld lig te stressen over het kamertje of andere dingen regelen voor de baby bekijkt ie het altijd heel nuchter. hij heeft wel heel vaak gelijk en komt ook alles goed. maar soms wil ik gewoon wel eens echt begrepen worden, en dan zou ik ook wel eens willen dat ie wat onzekerder was.
hij begrijpt me wel hoor. maar hij denkt gewoon anders als mij wat dat betreft. ach misschien diep in zijn hart is ie ook heel onzeker.....maar laat ie het niet blijken....
liefs van sandy
 
Mijn vriend is twee weken terug even heel onzeker geweest, ik bedoel, je stort je toch in het volledig onbekende! Dat was toen ik 38 weken was. Nu zijn wij heel open naar elkaar, dus hij heeft dat gewoon uitgesproken. Goh, zei ik toen, dat heb ik nou ook! En alleen al daardoor was het ineens een heel stuk minder! Gewoon omdat je weet dat je allebei je onzekerheden hebt en dat dat ook gewoon mag. We zullen best wel eens iets fout gaan doen, maar dat mag toch? Net zoals je onzeker mag zijn.
 
Terug
Bovenaan