Help!! Ik zou graag advies willen van jullie

Meteen melden bij AMK, Jeugdzorg en Consultatiebureau.
Dit is echt niet normaal.

Om over na te denken: bij uithuisplaatsing zullen ze meteen vragen om een netwerkplaatsing oftewel is er iemand in de familie (misschien jij zelf) die voor je neefje zou kunnen zorgen. Wij hebben hetzelfde meegemaakt met mijn nichtje toen ze 1 jaar was (bij opa en oma geplaatst) en vervolgens toen ze 9 was en haar oma (opa inmiddels overleden) continue dronken was. Wij vroegen om uithuisplaatsing en eerste vraag was kan ze dan naar jullie. Met als gevolg dat ze nu al bijna 2 jaar bij ons woont.

Succes ermee maar echt melden svp.

Onze eigen dochter is 7,5 mnd en ligt alleen in bedje om te slapen. verder kruipt ze over de grond, speelt in de box of loopt in een loopstoeltje. Ook met 6 mnd was die echt activiaatje. En als je neefje dan ook nog eens niet goed gewassen en zo wordt bah meteen aan de bel trekken.
 
hay,wat naar zeg dat je in deze toch altijd moeilijke situatie erecht bent gekomen,nou weet ik dat mijn tante op een cb werkt en hun vaak singalen door spelen maar daar echter nooit wat mee gedaan word,daar zijn ook genoeg gevallen in openbaring gebaracht,maar helaas altijd al het met het kind zelf te fout is afgelopen,je kan als je echt twijveld aan het welzijn van het kind ook een aangifte doen bij de politie!
succes met deze rot situatie en laat ook zeker even weten hoe dit verder zal aflopen allemaal!
groetjes len
 
Terug
Bovenaan