Bedankt voor jullie reacties. Ik zit er toch aan te denken om naar de psycholoog te gaan, alleen ben ik bang dat ik door middel van exposure mijn angst moet overwinnen. Ik weet niet of er ook andere manieren zijn. Verder vind ik die stap nog wel lastig, omdat ik weinig begrip uit mijn omgeving krijg en iedereen eigenlijk zegt : je moet het gewoon over je heen laten komen en het komt echt wel goed.
Anderzijds hoor ik inderdaad ook vaak dat je zo erg met je weeen enz bezig bent dat je de lift vergeet. Dat kan ik me nu niet voorstellen, maar daar hoop ik wel erg op.
Het stelt mij wel iets gerust om te lezen dat de liften in ziekenhuizen nooit lang stil staan, klinkt wel logisch (ookal ben ik er alsnog bang voor). Mijn vk zei wel dat ze mee konden gaan in de lift.
Anderzijds hoor ik inderdaad ook vaak dat je zo erg met je weeen enz bezig bent dat je de lift vergeet. Dat kan ik me nu niet voorstellen, maar daar hoop ik wel erg op.
Het stelt mij wel iets gerust om te lezen dat de liften in ziekenhuizen nooit lang stil staan, klinkt wel logisch (ookal ben ik er alsnog bang voor). Mijn vk zei wel dat ze mee konden gaan in de lift.