Hoi imme en Lientje,
Ik ben Mylène (37) en heb hetzelfde, nooit problemen gehad met mijn ongi, dat wel, maar nu voor het eerst overtijd. 'Pas' 6 dagen maar dat is voor mij een hele lange cyclus (meestal rond de 24 dagen) Verlies sinds zaterdag wat bruin/roze 'prut' (hihi lekker praatje) maar mijn ongi zet niet door. Ik heb zaterdag en vandaag gestest, beiden negatief maar ik hoor meerdere meiden die dit hebben. Helaas is er niets uit te halen, de een heeft het gehad en is zwanger, de ander toch ongesteld. Ik snap er ook niets van. Het zou een innestelingsbleoding geweest kunnen zijn, dan zou ik nu pas een paar dagen hcg aanmaken, wie weet test ik zaterdag toch positief. Of mijn ongi zet door natuurlijk, maar dit heb ik ook nog nooit gehad. Voel me verder oké, vorige week wel veel verschijnselen van zwanger zijn maar nu eigenlijk op een mini krampje na niets...
Misschien een vroege miskraam die nog moet komen? Ik weet het ook niet meer, ik weet wel dat je inderdaad gek wordt van dat afwachten en leven in onzekerheid..
Succes ermee en wie weet toch goed nieuws voor ons
Liefs Mylène (babypoppenmaakster, er is nog een Mylene op het form..)