Help, is dit een indroogstreep?

<p>https://imgur.com/a/XlE00dK Hallo dames, ik heb jullie advies nodig.  Bovenstaande imgur link is een foto van de test welke  ik vanochtend gedaan op 13 dpo met ochtendurine.. Echter hij bleef negatief binnen de tijdslimiet. Een uur later zag ik deze lijn. Ik vind het wel een mega duidelijke kleur voor een indrooglijntje, maar wel echt gek dat ie maar zo dun is.. Is hij negatief of misschien toch nog kans?  Wat zijn jullie ervaringen?    </p>
 
Hoi,
Heel lastig te zeggen en ik zou adviseren om morgen ochtend nog een test te doen :)

Ik had precies hetzelfde maar dan met een streepje die veeel minder duidelijk zichtbaar was. Ik keek toevallig ook ruim een uur later nog eens naar de test en toen zag ik een super iniminie dun streepje. Echt bijna niet met het oog zichtbaar haha.
En nu... een dochter van al 4 maanden :)
Ik was dus hartstikke zwanger!
 
Hoi hoi,
Volgens mij wel ingedroogd..als de test een langere tijd ligt na afleestijd wordt het streepje op een gegeven moment zo. Sowieso als t een uur later is. Dan mag je m ook niet als betrouwbaar beschouwen.
 
Tevens is dit een ovulatie test en geen zwangerschapstest! Deze kan je ook niet gebruiken om te testen of je zwanger bent of niet.. 
 
[quote quote=10156118]Tevens is dit een ovulatie test en geen zwangerschapstest! Deze kan je ook niet gebruiken om te testen of je zwanger bent of niet..[/quote]
Vreemd, ze hebben hem aan mij verkocht als zwangerschapstest online. Zat in roze verpakking.  En stond ook op zwangerschap
 
Apart?...dit is precies dezelfde van merk wat ze bij de Action hebben en die ovu testen zijn altijd met paarse doo. De zwangerschapstesten hebben een altijd een dop van deze soort. Ik zou dan bij action de zwangerschapstest halen. Vreemd dat ze dit verkopen als zwangerschapstest..??
 
Ik ken deze test niet, maar als het een zwangerschapstest is, is het wel een donkere streep voor een indroogstreep denk ik. Het zou ook al een hele donkere streep zijn voor 13 dpo overigens. Ik zou overmorgen nog eens testen, met een test van de drogist? De kruidvat 2 voor 5 vind ik erg fijn. Succes!
 
Hoi hoi
Na een uur is de test idd niet meer betrouwbaar, maar aan de andere kant  bij mij komt helaas ook na 1, 10 of 50 uur geen streep blijven gewoon super wit zowel de early van life care en ook de Kruidvat 2 voor 5.
Zou idd morgen of overmorgen nog eens testen.
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan