Help, is dit een indroogstreep?

Ok haal ik die van kruidvat! Dank voor de tips. Inderdaad nagezocht en op 't plaatje online hoort deze test een roze dop te hebben. Ik ga een ander merk halen en zondag testen
 
Waarom wachten tot zondag ? Ik heb toen ook 4 dagen voor mijn NOD getest met middag urine .., en zag een streepje.
succes 
 
Indroogstreep is toch nooit een kleur? Maar enige wat je kan doen is opnieuw een test doen. Als die wel positief is in de (meestal 5/10min) dan ben je zwanger ?
 
Weet niet waar je vandaan haalt dat dit geen echte test is maar dat is het wel. 
Ik heb deze test ook gehad. Vond m niet fijn maar het is zeker wel een zwangerschapstest. Ze gaan een ovulatie test ook niet in een andere verpakking doen. Bij deze kwam ik er achter dat ik zwanger was namelijk. 
 
Hey, van de 100 testen die ik in mijn vingers gehad heb, waarvan minstens 50 met indroogstreep.... zagen ze er bij mij nooit zo uit.
 
 
 
Ik heb dit ook gehad. Met mijn slaperige kop om 5u smorgens getest omdat ik móest plassen. Niks gezien binnen de tijd en verder gaan slapen. Toen ik weer wakker werd stond er ook zo'n streep. Begon al helemaal aan mezelf te twijfelen of die er eerder ook niet stond maar ik werd gewoon 2 dagen later ongesteld ?. 
Ik hoop voor jou dat het wel een zwangerschap is!!
 
Ik heb vanochtend op jullie advies de kruidvat 2v5 getest ... Netjes binnen de tijd een mooie duidelijke lichtroze streep :) 
 
Terug
Bovenaan