Help, jongen vernoemen naar oma

Marco met zo'n dakje op de o. dan klink het nog als margot.

ouders van mijn man heten: johannus en johanna, jan en joke
Voor jongen had ik jonah en voor meisje hannah, helaas vind mijn man dat weer niet leuk hihihi
We krijgen een meisje en kwamen pas later achter dat we die ongewild naar mijn ouders noemen. die heten allebei maria, maar wij hebben het wel gemoderniseerd hihihi benieuwd wat ze daar van vinden als de kleine er is :)
 
Wij hebben onze oudste vernoemd naar zijn oma (mijn schoonmoeder). Zij heette Juanita Clementina. Wat haar moeder dacht?!
In elk geval heet onze zoon nu Clemens. Heeft de oma misschien een wat makkelijker te verbasteren 2e naam?
 
Wij hebben onze oudste vernoemd naar zijn oma (mijn schoonmoeder). Zij heette Juanita Clementina. Wat haar moeder dacht?!
In elk geval heet onze zoon nu Clemens. Heeft de oma misschien een wat makkelijker te verbasteren 2e naam?
 
Bedankt voor alle snelle reacties en het meedenken!
Marco kan door omstandigheden niet,
Maro is wel een optie.
@ Anne3e; Haar tweede naam is Sylvia. Had daar zelf al sylvian mee bedacht. Toch willen we de eerste naam (Margot dus) niet al opgeven, het zou gewoon heel speciaal zijn.
Nog iemand een idee?
 
Bedankt voor alle snelle reacties en het meedenken!
Marco kan door omstandigheden niet,
Maro is wel een optie.
@ Anne3e; Haar tweede naam is Sylvia. Had daar zelf al sylvian mee bedacht. Toch willen we de eerste naam (Margot dus) niet al opgeven, het zou gewoon heel speciaal zijn.
Nog iemand een idee?
 
Terug
Bovenaan