Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoezo zouden de namen van de kinderen bij elkaar moeten passen?
Als Finn voor jullie goed voelt en dat de naam is die blijft hangen geloof ik erin dat die naam het beste past bij het kindje in je buik!
Ik vind Finn een superleuke naam! Nog nooit over nagedacht maar ik vind hem mega leuk.
De namen van mijn broertje en mij passen ook niet echt bij elkaar ( Dora en Jeppe) maar ik heb nog nooit het idee gehad dat dat erg was ofzo! Vooral kiezen wat goed voelt❤
Gewoon lekker doen als dit de naam is die jullie mooi vinden! Vind het eerlijk gezegd niet storend, juist wel grappig. En als je de namen zegt, denkt niemand aan die 2 n-en aan het einde. Ik vind dan bijv Senn en Ben of Miep en Siep veel gekker. Als je dan de kinderen in de speeltuin roept, gaan er vast altijd wat mensen lachen... Maar Senn en Finn klinkt heel anders, dus lekker doen. Leuke namen!
Ik zou het gewoon doen als je het leuk vindt. Ze (en jullie) moeten er allebei hun leven mee tegenaan.
Over 18 jaar wonen ze misschien niet meer thuis en worden de namen niet meer met elkaar geassocieerd. Uiteindelijk krijgen ze een eigen gezin met een partner. Waarom voor een tweede keus gaan.
Ik vind het juist leuk bij elkaar passen!
Ik vind finn geweldig, maar het is wel een top 3 naam.. volg je gevoel en denk vooral niet teveel wat anderen leuk of stom vinden. Zoveel mensen, zoveel meningen