HELP..!! KAN HET NIET GELOVEN!! NA 1 JAAR TOCH..

Lieve Iris

van harte gefeliciteerd meid.

Ik ben ontzettend blij voor je

Weet je de bevallingsdatum al?

Kunnen we samen naar januari moeders 2008?

Liefs Petra

hoi petra jij ook van harte meid!!

de vermoedelijke bevallingsdatum is 31 januari..

en jouw bevallingsdatum??

Liefs Iris

Hoi Iris,

Wat een geweldig nieuws zeg!!!  Dan is het toch nu eindelijk zover. Van harte gefeliciteerd!!!!!! Probeer het nu echt maar te geloven en te gaan genieten, want die 9 maanden zijn zo voorbij. Hoop dat wij jou snel kunnen volgen.

Liefs,
Jazz

dankjewel! en dat hoop ik ook echt, want heb het afgelopen jaar zoveel steun gehad aan jullie.. dat ik hoop dat we ook weer allemaal snel bij elkaar zijn op het andere forum,

maar ik blijf hier lekker ook bij jullie buurten om te kijken hoe eht de andere dames verloopt

Liefs Iris

Hey Iris, ik zou nog even laten weten als ik al meer wist. Nou de RD zijn vanmorgen verschenen!  We gaan gewoon door naar ronde 8, het is wel even balen! Maar ik wordt er wel vrolijk van dat het bij jou en een paar andere meiden raak is!! Dat is echt super!
Veel geluk met het kleine wondertje en het is je super gegund !!!

Liefs Yvonne

Ik zag nog een verdwaald glittertje .. Dus die heb ik mezelf maar even toegeeigend! Hopelijk helpt die morgen!

oh wat k*t.. dacht echt dat jij ook zwanger zou zijn aangezien je klachten en zo, zo zie je maar dat elk lichaam verschilt, hoop echt dat t volgende maand raak is!!

maike hoop echt dat ie je geluk brengt!!

Liefs Iris

Terug
Bovenaan