Help, kan jas niet meer aan....

Dat herken ik wel. Ik heb deze week bij de v&D   een nieuwe jas gekocht. In de aanbieding; 39 euro. Een kort, wijd model. Maatje 46. Heb het getest en ik kan er nog even in door. Ik vond het nl. ook zonde om een dure jas of zwangerschapsjas te kopen om hem daarna nooit meer te dragen. Of anders heeft misschien de hm nog wat. De jas van mij is een a model en past dus mooie over mijn dikke buik.
Succes in ieder geval.

Overal geweest (h&M, C&A, V&D, Hema, Bristol) en echt geen passende jas. Wel die net aan goed zaten, maar daar heb ik niks aan. En die jas die ik nu heb kan nog maar net...

Iemand een idee?   Marktplaats staat ook niks.

groetjes MAris

Hoi,

Ik had dit probleem ook en moest dus écht een positiejas kopen!

Een gewone jas in enkele maten groter werkte ook niet, want kreeg ze gewoon bij de buik niet dicht en de rest was te ruim.

Ik heb toen bij esprit maternity in Breda (in centrum)  een leuke, warme lange jas kunnen kopen voor maar 69,00 euro. Zodra hij krapper komt te zitten kun je aan de onderkant de jas weer iets open maken voor meer ruimte etc..

Ik had echter niet veel keuze.. ik kon maar kiezen uit 2 model jassen! Nergens is een positiejas te krijgen!! Maar ach, ik heb het nu teminste weer warm!

Succes met je zoektocht!!

Kijk anders eens op de internetsite van Esprit, wie weet staat daar wel iets op!

Esmé mv Kay en ???

(30 wk zwanger)

Hallo dames

Ik had het geluk dat er in mijn naaste omgeving een wat dikker iemand is... Sorry dat ik het zo benoem. Maar daar kon ik een jas van lenen.

Ik vind het zo zonde om een nieuwe jas te kopen, die je maar 2 maanden aan hebt....

Dus ik heb het zo opgelost.

Groetjes
Margo

Hi!

Ja lastig he?! Ik heb dat probleem ook. Ik heb nog 1 jas die ik nog heeeeel eventjes dicht kan doen en wat ik dan tot 30 maart aan ga trekken? Geen idee... Hopelijk wordt het minder koud dan kan ik mn wollen pincho aan doen.
www.esprit.nl heeft nog een jas in de sale bij Maternity, heb deze al laten komen maar bij mij was t echt  geen gezicht.

De meeste positiewinkels hebben geen jassen meer, zijn al uitverkocht. Tja....

Mocht iemand nog andere tips hebben dan houd ik mij ook aanbevolen!

Groetjes Janneke

Hoi, misschien kan je in de uitverkoop nog een gewone winterjas vinden met een a-lijn. Bij WE heb ik een tijd terug een lange jas gekocht met een a-lijn en die houdt mijn buik ook nog steeds lekker warm.
Succes met zoeken!
Groetjes Laura

Hoi Mariska,

Ja het is echt lastig hè om een winterjas te vinden. Ik ben er ook een hele tijd mee bezig geweest.

Ik zag dat je al bij c&a had gekeken. Toch heb ik  daar wel een jas gevonden pas geleden.

De jas is maar vijftig euro, leuke prijs voor iets wat je daarna niet meer draagt.

Misschien dat je deze nog niet gezien hebt;

Het is  een lange bruine gewateerde doorgestikte jas, lekker warm,  echt ideaal ook over jurkjes.

Deze jas lijkt wel een beetje mee te rekken.
Ik heb ´m twee maten groter gekocht en de mouwlengte bleef gewoon goed dat is ook wel fijn.  
Ik kreeg die tip van iemand en zag ook op internet

dat iemand het handige jassen voor tijdens de zwangerschap vond.

Het staat misschien niet zo charmant hihi maar het is nu wel prettig met die kou want ik vind wollen jassen vaak niet zo winddicht.

Nou ik hoop echt dat je slaagt veel succes.

Groetjes Lizzy

Terug
Bovenaan