Help, kan jas niet meer aan....

Hoi

Ik heb net als Laura een a-lijn jas gekocht. Die van mij komt van H&M en was maar iets van 29,90. Hij stond ook op internet maar was daar al snel uitverkocht, misschien nog te vinden bij een H&M in je buurt? Ze hadden m in grijs, zwart en fuchsia en het is volgens mij wol. Tot nu toe warm genoeg op de fiets maar bij dit weer doe ik er toch maar even een extra trui onder. En dat past nog prima!

Succes!
Liefs, Marcia mv Puck en 31 w zwanger

Ik heb gelukkig nog een jas van mijn eigen dikkere periode zogezegd
Ik weet niet welke maat je normaal hebt maar anders moet je zowiezo 2 maten groter kopen en kan je bijv. eens op www.ullapopken.nl kijken of gewoon bij de wehkamp of neckermann?
Succes ermee!!

macka

hoi ja ik had het ook met een winterjas dat ie niet paste denk doe een roze aan ja met open rits dan. maar ik heb nog genoeg andere winter jassen en sommigen passen nog wel en sommigen niet dus nieuwe hoef ik niet te kopen. is ook met zwangerschaps broeken die beginnen me nu ook te knellen als ze maat 36 ofzo hebben maar dan is het gewon een kwestie van een andere pakken.

Hallo,

Ik heb een leuke jas bij de v&d gekocht. Het is een lange jas met dubbele rij  knopen en net  boven mijn buik een mooie riem. Nu kan ik de onderste kopen niet meer dicht krijgen maar mijn buik in  nog wel bedekt.  En nu komt mijn buik mooi uit door de riem die er  boven zit.

Erg leuk en dat voor maar 50euro

Groetjes Anne
Mama van Levi en ???26maart 2009  

Heeey,

Hier hetzelfde probleem. Ik kreeg al eerder mijn jas niet meer dicht en heb toen ook besloten om een positie jas te kopen. Voor 60 euro had ik echte positiejas uitgehaald bij babyplanet, in de uitverkoop! In eerste instantie dacht ik, zonde van het geld, koop je een jas voor een paar maanden en daarna heb je er niets meer aan. Toen ik dat tegen de verkoopster vertelde trok zij de jas aan en zag ik dus met eigen ogen dat je zo'n positiejas ook nog evt. na de bevalling kunt dragen en wil je dat niet, dan zet je je jas toch op marktplaats te koop?

Grt. Denise

Terug
Bovenaan