help kinderopvang/gastouderbureau

Leuk om al jullie 'oplossingen' te lezen, maar ik begrijp Nathalie helemaal.
Mijn ouders wonen in Friesland, de ouders van mijn vriend in Haarlem (en de rest van de familie woont in dezelfde omgevingen), dus wij hebben ook geen opvang.
Ik heb zelf een maand op een KDV gewerkt en daar ben ik weggegaan omdat ik het zelf heel moeilijk vond om te zien dat er bijvoorbeeld 4 kinderen op een rij in een wipstoeltje zaten. Daar had ik heel veel moeite mee (is inmiddels alweer 9 jaar geleden denk ik) en daardoor zeg ik 'Nee' tegen een KDV. Ik denk dat ik maar thuis ga blijven, alhoewel ik daar nog over twijfel. Ik moet dan voor mijn gevoel wel veel opgeven. Maar ja, ik krijg er wel wat voor terug...
Maar wat iedereen ook al aangeeft: ieder z'n eigen...
Ik denk er nog over na.

he femke ik zie nu pas je reactie. Dus we hebben de zelfde situatie. Ik ben er ook nog niet uit. heb het liefst iemand in de buurt voor een dagje oppassen, en dan nog dagje naar kdv ofzo. en als ik dan zelf een dag thuis ben kan er natuurlijk gewoon een kindje bij. Maar ben er ook nog niet helemaal uit. Geheel thuis blijven is geen optie, dat kan gewoon financieel niet aangezien ik meer verdien dan de kinderopvang kost.
Dus femke als je er eens samen over wilt hebben kan dat natuurlijk.

gr. nath

Terug
Bovenaan