help! kom teveel aan

Hoi!

Ik maak me er ook altijd druk om hoor, dat gewicht. Ik was bij de jongste met 12 weken zwangerschap 83 kilo en toen ik op het eind liep was ik JAWEL 106 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Veel vocht.. en dat plas en zweet je na de bevalling wel weer uit, wat heb ik giga gezweet na de bevalling!

Tja toen bleef ik steken op 93 kilo, maar wou heel graag een tweede, ben toen 10 kilo aangekomen. Daarna gingen we trouwen, en wou ik rond de 70 kilo worden. Dus van weer 93 kilo als een speer (ontzwangeren) naar de 73 kilo. Ik vind wel dat het afvallen makkelijker gaat na de bevalling, dankzij het ontzwangeren. Zo heb ik het ervaren. Het komt allemaal wel weer goed na die tijd, nu niet te druk om maken. Ik ben nu weer 75 kilo bijna 76 kilo en sta iedere donderdag thuis op de weegschaal, maar ik vreet me ineens kapot dus uhhhhhhh hoop niet dat ik weer te veel aan kom hihi.. het uitgerekte vel is gewoon wat minder al je weer afvalt! Sterkte en het gaat wel goed komen hoor!

Trouwens ben vandaag precies 12 weken zwanger van ons derde ukkie!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs mammma
 
hee
wou even wat plaatsen ookal ben ik nu niet zwanger!van mijn 1e was ik 28 kilo aangekomen.wel een patatje meer maar niet overdreven veel ofzo. was voornamelijk in de zomer zwanger, dus ook veel vocht was helemaal opgezwollen. Op mijn top woog ik 108 kilo Bah!
nu nog 92 kilo en mijn meisje is alweer 2,5 jaar!Iemand nog specifieke tips voor alvallen nu we het er toch over hebben;-) ik doe aan steps, drink liters water en eet bijna altijd gezond(op een patatje na)
Alle zwangeren geniet er maar lekker van, afvallen komt straks wel weer!
Liefs
 
Hoi,

Toen ik zwanger was van de eerste was ik
met 18 weken 20 kilo aangekomen, uiteindelijk zijn
het er ruim 30 geworden. Eerste week na bevalling was ik er al 20 weer kwijt!
Ik ben in het begin erg misselijk geweest, waardoor ik niets at, en daarna kon ik niet meer eten omdat mijn maag bekneld zat. Ik hield heel veel vocht vast.
En bij de tweede ben ik 20 kilo aangekomen. Ik zou je er maar niet te druk om maken, elk lichaam reageert anders op een zwangerschap!
Groetjes,
 
Hallo,

Ben nu zwanger van mijn derde prinsesje en ook al 14 kg aangekomen (28 weken).
Bij mijn vorige zwangerschappen bleef ik steken op 22 en 17 kg.

Voor ik nu zwanger werd ben ik ook 8 kg afgevallen.Ik wijd het wel een beetje aan een soort jojo effect,maar laat ik vooropstellen.Ik snoep ook mega veel.Alsof mijn lijf continue roept om lekkers,maar 10 boterhammen zijn ook goed.Er komt geen eind aan!

Het enige waarom ik het vervelend vind,is dat je niet zo'n leuke zwangerschapskleding meer aankunt (heb nu maat 44-46).

Dat gewicht raak je wel weer kwijt.Na je zwangerschap ben je beter gemotiveerd,tenminste dat was ik.Ben het beide keren weer kwijtgeraakt.

Mijn zusje kwam 30 kg aan en zit nu na een jaar 5 kg onder haar startgewicht.

Ik heb verder ook geen zware kinderen gekregen,dus laat mij maar schuiven,haha!

Komt wel weer goed.

Succes,

Bien
 
Ga nou niet stressen over je gewicht alsjeblieft!! Je komt aan of niet....... Maak je pas na je zwangerschap weer druk hierover! Geniet van je zwangerschap, je bent in principe dus maar 2 kilo 'boven' je niet-zwanger gewicht! En dat terwijl je 19 weken zwanger bent.
Het stoppen met roken zorgt ook voor wat extra kilo's, ik kwam er 10 aan en die ben ik nu, bijna 10 jaar later, nog steeds niet kwijt. Als jij lekker in je wel zit maakt het toch niet uit?? Zorg goed voor jezelf en je kindje!!

Greetz Esz
 
afvallen als je zwanger bent is niet goed, maar mischien kun je kijken wat je allemaal eet, eet je veel tussendoortjes bv, drink je veel koffie of thee met suiker of andere suikerhoudenden dingen?
Ik ben nooit meer dan een kilo of 10 gemiddeld aangekomen mijn hele zwangerschap, ook bij de tweeling niet. Nu ben ik 30 weken en 8 kilo aangekomen. ik eet hetzelfde als voor mijn zwangerschap, maar mischien ben je door het stoppen met roken meer gaan eten?
 
oke, ik heb al ontdekt dat ik qua aankomen een hele troost kan zijn voor mensen dus hier ben ik weer.
Ik was voor de zwangerschap 35 kilo kwijt. joepie.
raakte zwanger, ook joepie
ben nu 35 weken zwanger en van 72 naar 114 kilo gegaan. beebie weegt volgens de inschattingen van de vk zo'n 8 pond bij de geboorte.
en de rest van de kg's zijn van mij.

En die gaan er heus wel weer af.
liefs
smooty
 
Als je gezond eet en let op het snoepen moet je niet teveel naar die weegschaal kijken. Dan is het allemaal kind en vocht... en dat ben je na de bevalling sneller weer kwijt.
 
Terug
Bovenaan