HELP....kunnen dit kwaaltjes zijn van een zwangerschap????

A

Anoniem

Guest
hallo,

We zitten inmiddels in de 8 ste ronde voor ons eerste kindje.
Nou heb ik vrijdag 2 nov mijn NOD.
Nou heb ik sinds 3 dagen buikkramen alsof ik ongi moet worden, mijn borsten zijn gevoelig en ik ben met vlagen misselijk. Heb ff uitgerekend, maar als ik nu zwanger zou zijn, zou rond deze dagen de innesteling zijn......
Zou er gewoon een griepje op komst zijn of kan je in je eerste of tweede week van je zwangerschap ( als ik zwanger ben dan he ) al deze kwaaltjes hebben?????
Heeft iemand hier ervaring mee??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes,

Mootje

Hoi!
Ja dat kan..!!!
Ik ben nu 6weken en heb vandaag voor het eerst gebeld met de verloskundige. Ik had en heb nog steeds kramp alsof ik ongesteld moet worden!! soms zelfs best heftig en ook met wat afscheiding, dit kan allemaal omdat er vanalles in je lijf gebeurt, Dus wie weet!! Spannend!!!
Succes, Liset

Hey Gerli,

gefeliciteerd!! Geniet er maar van!
Vind het allemaal erg spannend.
Ik hoop het heel erg maar durf niets te hopen. Ben al vaak teleurgesteld. Heb al vaker gedacht dat ik zwanger was, maar helaas toch telkens niet.
Nu ben ik, als ik zwanger ben, volgens  de biologische klok van predictor 3 weken zwanger. Kan het zijn dat ik daarom nu al gevoelige borsten heb en krampen onder in mijn buik dat rechts richting mijn rug trekt????
Wat gaan de dagen toch langzaam als je duidelijkheid wilt!!!
pfffff.....

Groetjes,

Mootje

hallo

Nou ik heb ook een beetje van die twijfelachtige kwaaltjes, Zou het een zwangerschap zijn of gewoon griep. Heb al ruim anderhalve week last van mijn tepels, het wordt nu wel minder maar heb gister daarin tegen ook wel regelmatig jeuk gehad aan mijn borsten.
Sinds gister ben ik ook erg licht in mijn hoofd, als het even te snel gaat zelfs een klein beetje duizelig.Maarja ook een beetje verkouden, dus dan denk ik dat  zal dat lichte gevoel in mijn hoofd wel zijn.
 Heb dan ook regelmatig last van mijn buik, vooral laag, maar het voelt als menstuatie-pijn. Mijn NOD is vanaf 27 okt, dan zit ik op 28 dagen maar vorige maand duurde het 33 dagen voordat mijn menstuatie kwam. Dus daar is ook nog niet echt duidelijkheid in.

Ben pas met mijn tweede ronde bezig voor ons eerste kindje.
Veel succes voor de rest,
liefs hunnybun

O dat vergeet ik er nou bij te schrijven, het kwaaltje waardoor ik nu steeds meer gaat twijfelen is dat ik vanmiddag ook een raar misselijk gevoel heb, Gewoon midden op de dag, dus geen ochtendmisselijkheid.

Nou hoop snel wat duidelijkheid te krijgen.

groetjes hunnybun

Hey Hunnybun,

Nou volgens mij kunnen we elkaar een hand geven....Ik heb hetzelfde als jou.
Ik heb alleen mijn NOD wat later...
Ik ben dus reuze benieuwd wat er bij jou uit komt....
Ik heb niet zozeer pijnlijke tepels maar wel in mijn borsten. Ook lijkt het wel dat mijn tepels "groter" aan het worden zijn.
Maar goed, ik kan het me ook allemaal verbeelden....heb ik wel eens vaker gehad en toen bleek het ook tussen mijn oren te zitten want toen kwamen de  duivels ook gewoon weer om de hoek kijken!!
Vorige maand duurde mijn cyclus 28 dagen. De rest zit tussen de 26 en de 42 dagen..... Geen pijl op te trekken dus...
Hou jij me op de hoogte..??

Groetjes,

Mootje

Beetje vreemd, mijn reactie heeft niet gepakt. Maar ik had net geschreven dat ik ook kwaaltjes heb (gehad) vooral begin deze week en ik heb mijn NOD 1 november. Nog een weekje in spanning!
Groetjes Hanneke

Nou probeer het nog 1 keer, stom forum doet het niet zo goed geloof ik.
Dit is de derde keer dat ik een berichtje typt. Hoop dat die deze wel plaats.

Hoi mootje,
Ik ga je zeker op de hoogte houden,   Het zou kunnen dat ik het dit weekend al weet maar als mijn cyclus langer is als 28 dagen net als vorige maand dan word het ook pas eind okt dat ik wat weet.
Moet jij mij ook op de hoogte houden hoor, en dan hopen dat we positief testen,
Als dat niet zo mag zijn dan hoop ik toch maar dat ik snel ongi word zodat ik weer aan de volgende rond kan beginnen.

De volgende ronde wil ik wel met ovulatie testen gaan proberen om wat meer iedee te krijgen wanneer mijn ei is.

En als jij test doe je dat dan gelijk op de   NOD of wacht je wat langer omdat je cyclus niet altijd even veel dagen is.

ik kan niet wachten in elk geval.

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan